09/10/19 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Τοποθέτηση του Δώρη Δήμα στην πρώτη συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Βασικά σημεία της τοποθέτησης της Λ.Σ. στο 1ο Δ.Σ. 
· Κατ αρχάς ευχόμαστε σιδεροκέφαλοι στον Πρόεδρο και στα υπόλοιπο «κατ’ επίφασην» προεδρείο. Το οποίο δεν ψηφίσαμε απέχοντας, επειδή ακριβώς είναι «κατ’ επίφασην». Ο νόμος ανεξάρτητα από προθέσεις προβλέπει την «ενός ανδρός αρχήν». 
· Στην πρώτη μας συνεδρίαση ακούστηκαν πολλές ευχές. Κλίνατε δε την λέξη ενότητα σε όλες τις πτώσεις, σαν τον τρόπο που θα λυθούν τα προβλήματα. Εμείς οφείλουμε να τονίσουμε ότι η μόνη ενότητα που είναι αναγκαία ,είναι η ενότητα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική που καταδικάζει τους Δήμους σε γρανάζι της κρατικής μηχανής. Να υλοποιεί δηλαδή αντιλαϊκές αποφάσεις. Αυτό δεν έγινε σήμερα ούτε και από τις Δ.Α. αλλά διαχρονικά από την κεντρική εξουσία. «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» και «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» από το ΠΑΣΟΚ,«ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ 1» από ΣΥΡΙΖΑ. Φυσικά τους διατήρησε και συνεχίζει η Ν.Δ. Στο Δ.Σ. έχουμε εμπειρία από τις δυσκολίες που βάζει αυτό το αντιλαϊκό πλαίσιο, το οποίο συνεχίζει να υπάρχει. Εξακολουθεί επίσης η υποχρηματοδότηση των Δήμων και η υποστελέχωση του εργατικού και υπαλληλικού προσωπικού που οδηγεί μια σειρά από υπηρεσίες του Δήμου στην ιδιωτικοποίηση. 
Άρα όση καλή διάθεση και αν υπάρχει, και ανεξάρτητα από προθέσεις, χωρίς αγωνιστική διεκδίκηση και λαϊκή αντιπολίτευση σε αυτή την αντιλαϊκή πολιτική ,δεν πρόκειται να δοθεί λύση στα προβλήματα μας. 
· Όσον αφορά το όραμα του νεοεκλεγέντος προέδρου για όμορφη πόλη. Θέλουμε να τονίσουμε ότι για την «Λαϊκή Συσπείρωση» όμορφη είναι η πόλη που δεν έχει ανέργους, ανθρώπους που πεινάνε, που δεν ξενιτεύονται τα παιδιά της για να βρουν δουλειά. Φαντάζομαι αυτό δεν το όραμα μόνο του ΚΚΕ. Εκείνο που εμείς τονίζουμε είναι ότι χρειάζεται αγώνας για μια άλλη πολιτική που θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες. 
· Όσον αφορά το εκλογικό σύστημα στους Δήμους που τέθηκε. Είναι αλήθεια ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε την Α.Α. για την εκλογή του Δ.Σ., την οποία ψήφισε άλλωστε και το ΚΚΕ. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι διατήρησε το προηγούμενο σύστημα εκλογής Δημάρχου, διατηρώντας έτσι το Δημαρχοκεντρικό μοντέλο διοίκησης του Δήμου. Πάνω σε αυτό το αντιλαϊκό πλαίσιο πάτησε η σημερινή κυβέρνηση για να το κάνει ακόμα χειρότερο. Έτσι δίνεται πλειοψηφία στην παράταξη του Δημάρχου σε όλες τις επιτροπές ανεξάρτητα από τις ψήφους που πήρε τη 1η Κυριακή και των αριθμό των Δ.Σ. Μετατρέπει τις μειοψηφίες σε πλειοψηφίες σε όλη σχεδόν την Ελλάδα. Αυτό είναι απαράδεκτο. Όπως απαράδεκτο είναι ότι διευρύνει και τις αρμοδιότητες της Οικονομικής και της επιτροπής ποιότητας ζωής. 
Σε αυτή την εκλογική διαδικασία, στην οποία μάλιστα ο νόμος μας απαγορεύει να διεκδικήσουμε την εκλογή μας, η «Λαϊκή Συσπείρωση» δεν θα πάρει μέρος. Θα απέχουμε από την ψηφοφορία. 

Ηγουμενίτσα 08/09/2019 
Για την «Λαϊκή Συσπείρωση» 
Δώρης Δήμας 

Συνέχεια...

Παρέμβαση του Δήμαρχου Σουλίου Γ. Καραγιάννη, για την μη επιχωμάτωση των απορριμάτων στον ΧΥΤΑ Καρβουναρίου

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Την μη επιχωμάτωση των απορριμάτων στον ΧΥΤΑ Καρβουναρίου, κατήγγειλαν στο Δήμαρχο Σουλίου κ. Γιάννη Καραγιάννη, ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Καρβουναρίου κ. Βασίλης Δημητρίου και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου κ.κ Παππάς Ευάγγελος, Ντούκας Χρήστος και Χατζάρας Βασίλειος.
Άμεσα ο Δήμαρχος Σουλίου προέβη σε αυτοψία στις εγκαταστάσεις του ΧΥΤΑ, όπου και διαπιστώθηκε η μη επιχωμάτωση των απορριμάτων.
Μετά απο επικοινωνία που είχε με τον πρόεδρο του ΦΟΔΣΑ κ. Αντώνη Νάστα, ο Δήμαρχος Σουλίου ενημερώθηκε πως θα επικαλυφθούν άμεσα τα απορρίμματα, κάτι που έγινε και επιβεβαιώθηκε με δεύτερη αυτοψία του Δημάρχου στον χώρο.
Σήμερα Τρίτη, πραγματοποιήθηκε και τρίτη αυτοψία, όπου και διαπιστώθηκε πως η επιχωμάτωση των απορριμάτων συνεχίζετε όπως προβλέπεται
"Στην διαχείριση των απορριμάτων δεν χωράνε "εκπτώσεις" και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα πρέπει να εκτελούν τις συμβατικές υποχρεώσεις που έχουν. Εμείς σαν Δημοτική Αρχή δεν θα ανεχτούμε καμιά πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων που θα θέσει σε κίνδυνο τόσο το περιβάλλον όσους και τους συνδημότες μας" ανέφερε ο Δήμαρχος Σουλίου σε σχετικό σχόλιο.
Ο κ. Καραγιαννης αναφέρθηκε και στην μετατροπή του ΧΥΤΑ σε ΧΥΤΥ, σημειώνοντας πως "ο ΧΥΤΑ Καρβουναρίου, βρίσκεται στα όρια του και οποιαδήποτε καθυστέρηση στην μετατροπή του σε ΧΥΤΥ οπως εχει προγραμματιστεί από τον Περιφερειακό Σχεδιασμό, αμβλύνει το πρόβλημα. Είμαστε διατεθειμένοι να κλείσουμε τον ΧΥΤΑ, σε περίπτωση που επικρατήσει στασιμότητα και πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων από όσους έχουν συμβατικές υποχρεώσεις" τόνισε ο κ. Καραγιάννης
Τέλος ο Δήμαρχος Σουλίου είχε επικοινωνία και με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλέξανδρο Καχριμάνη, όπου και τονίστηκε η ανάγκη για μεταφορά όσο τον δυνατόν περισσοτέρων απορριμάτων στην μονάδα Α.Σ.Α Ηπείρου.
Συνέχεια...

Κριτική του Νικόλα Κάτσιου στο νέο δήμαρχο Σουλίου για πρακτικές ΜΗ συνεργασίας

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Από νωρίς φαίνεται ότι άρχισαν τα όργανα στο Δήμο Σουλίου, στο μοναδικό Δήμο της Θεσπρωτίας όπου η παράταξη του Δημάρχου δεν έχει την απόλυτη πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο και εκ των πραγμάτων χρειάζονται ευρύτερες συναινέσεις ώστε να μπορεί να υπερψηφίζει τις αποφάσεις της η δημοτική αρχή. Από την πρώτη κιόλας ειδική συνεδρίαση με αποκλειστικό θέμα την εκλογή προεδρείου του Δ.Σ. και μελών των σημαντικών επιτροπών για τη διοίκηση του Δήμου (Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής), ο επικεφαλής της πλειοψηφούσας παράταξης Νικόλας Κάτσιος, άσκησε δριμεία κριτικη στο νέο Δήμαρχο, καταλογίζοντάς του "μυστικές πρακτικές πολιτικής συναλλαγής". Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την εξέλιξη των πραγμάτων στο Δήμο Σουλίου. Στην ανακοίνωσή του ο κ. Κάτσιος, αναλυτικά αναφέρει:
«Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται» λέει ο θυμόσοφος λαός, όμως δυστυχώς κάθε άλλο παρά ελπιδοφόρο είναι το ξεκίνημα της νέας δημοτικής αρχής στο δήμο Σουλίου, καθώς ο νέος δήμαρχος τρεις μήνες μετά τις εκλογές εμφανίζεται ανακόλουθος των προεκλογικών του εξαγγελιών στις οποίες δεσμευόταν για συναίνεση και συνεργασία ανάμεσα στις δημοτικές παρατάξεις προς όφελος του δήμου. Ακόμη και ο τίτλος της παράταξής του κ. Γ. Καραγιάννη «Δημοτική Ομάδα Συνεργασίας» αποτύπωνε την έκδηλη προεκλογική του βούληση για συνεργασία. 
Μετεκλογικά όμως η συνεργασία για τον ίδιο πήγε… «περίπατο», αφού στηριζόμενος επάνω στα αρνητικά και όχι στα θετικά του νέου νόμου για την αυτοδιοίκηση, επιδόθηκε σε μυστικές πρακτικές πολιτικής «συναλλαγής» με μία μόνο συγκεκριμένη δημοτική παράταξη και αποφάσισε μέσα από ένα απόρρητου περιεχομένου «σύμφωνο δημοτικής συμβίωσης» να διοικήσει το δήμο Σουλίου με ένα σχήμα δημοτικής μειοψηφίας και όχι πλειοψηφίας. Ο δήμαρχος Σουλίου επέλεξε να κλείσει μια εν κρυπτώ «συνεργασία κορυφής» πίσω από κλειστές πόρτες, με βάση όχι το καλό του τόπου αλλά τη διανομή καρεκλών εξουσίας. Γιατί άραγε δεν δημοσιοποίησε στους πολίτες το περιεχόμενο και τους όρους της συνεργασίας των δύο παρατάξεων; Γιατί δεν τολμά να πει δημόσια πού... συμφώνησαν και τί ήταν τελικά αυτό που τους… έφερε κοντά; 
Με δική του ευθύνη και για τους λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει, ο κ. Γ. Καραγιάννης όλο το προηγούμενο διάστημα απέκλεισε από το δημοτικό διάλογο άλλες δημοτικές παρατάξεις και κυρίως την παράταξη «Τόπος Αξιών», την οποία η ετυμηγορία των πολιτών στο δήμο Σουλίου κατέταξε ως πρώτη, εκλέγοντας και τους περισσότερους σε αριθμό δημοτικούς συμβούλους. Πιο συγκεκριμένα, ουδέποτε μέχρι σήμερα δεν απηύθυνε προς την παράταξή μας καμία πρόκληση για συνάντηση των δημοτικών ομάδων με στόχο το διάλογο και την εξέταση όρων σύγκλισης και εποικοδομητικής συνεργασίας, ώστε στην πράξη και όχι μέσα από υποσχέσεις και εξαγγελίες να αποδείξει ότι βάζει το καλό του τόπου πάνω από τα όποια μικροπαραταξιακά συμφέροντα. 
Γι’ αυτό και τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας δημοτικής αρχής, όπως αποτυπώθηκαν στη διάρκεια της Κυριακάτικης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου και την εκλογή των μελών του Προεδρείου και των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής στο Δήμο Σουλίου, ήταν αρνητικά και δυστυχώς αντιπροσωπευτικά των προθέσεων και των πρακτικών με τις οποίες θα πορευτεί ο νέος δήμαρχος στη διάρκεια της θητείας του. Απόρροια των επιλογών του ήταν η πολιτική καταψήφιση εκ μέρους της παράταξής μας της υποψηφιότητας του κ. Κων/νου Παππά για τη θέση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου. Ως παράταξη, υποληπτόμαστε και σεβόμαστε τον εξαίρετο συμπολίτη μας κ. Κ. Παππά και είμαστε βέβαιοι ότι από την πλευρά του θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να συμβάλλει στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του κυρίαρχου οργάνου του δήμου μας. Δυστυχώς όμως πριν από αυτόν ο κ. Γ. Καραγιάννης αποφάσισε να χωρίσει το δήμο στα δύο και να δημιουργήσει όρους μη συνεργασίας στα δημοτικά μας πράγματα. 
Η παράταξή μας, ως η μεγαλύτερη παράταξη του δήμου μας θα είναι πάντοτε δυναμικά παρούσα στο δημοτικό συμβούλιο, ταγμένη σταθερά υπέρ κάθε ειλικρινούς προσπάθειας για συνεννόηση και συνεργασία, επειδή πραγματικά πιστεύουμε ότι μπροστά στο καλό του δήμου μας είναι λιγότερα αυτά που μας χωρίζουν από όσα μας ενώνουν.
Συνέχεια...

Δήμος Σουλίου: Δημητρίου, Μπέλλος, Στεφάνου, Γκέγκας οι νέοι αντιδήμαρχοι

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Με απόφαση του ο δήμαρχος Σουλίου Γιάννης Καραγιάννης, ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως αντιδημάρχους του δήμου Σουλίου, με θητεία από 6/9/2019 μέχρι 31/12/2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον κ. Δημητρίου Φώτιο του Αλεξάνδρου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοίκησης-Κοινωνικής Πολιτικής-Παιδείας-Πολιτισμού-Τουρισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
αα) Του Τμήματος Διοικητικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
ββ) Του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς (εκτός του γραφείου Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού)
γγ) Του Γραφείου Απασχόλησης, Προστασίας του Καταναλωτή και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος θα αναπληρώνει το Δήμαρχο σε όλα τα καθήκοντα του όταν αυτός κωλύεται ή απουσιάζει και θα υπογράφει τα έγγραφα. Επίσης, ο ανωτέρω, αποκλειστικά και μόνο κατά την απουσία του Δημάρχου, θα υπογράφει και τα έγγραφα-βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές μεταβολές.
2. Τον κ. Μπέλλο Θεοφάνη του Έκτορα, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Τεχνικών Υπηρεσιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
α) Του Τμήματος Οικονομικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
β) Του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
3. Τον κ. Στεφάνου Κωνσταντίνο του Χρήστου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης-Εμπορίου-Αθλητικών Χώρων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:
α) Του Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής, Ανάπτυξης και Δημοτικών Σφαγείων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
β) Του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
γ) Του Γραφείου Αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Εθελοντισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες
διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
4. Τον κ. Γκέγκα Ανδρέα του Αναστασίου κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Αχέροντα:
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας εκτός των εγγράφωνβεβαιώσεων μονίμου κατοικίας που απαιτείται έκφραση γνώμης και αποφασιστικής αρμοδιότητας (π.χ. διορισμοί, προσλήψεις, υπηρεσιακές
μεταβολές).
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους με τα μέσα που θα οριστούν από αυτούς.
Συνέχεια...

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Φιλιατών

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Με απόφαση του Δημάρχου Φιλιατών, Σπύρου Παππά ορίστηκαν οι τέσσερις αντιδήμαρχοι με διάρκεια θητείας ενός έτους. Οι κ.κ. Πέτρος Κατσάρης και Ράνια Παππά συνεχίζουνε στη θέση των αντιδημάρχων, ενώ οι δύο νέοι είναι ο Δημήτρης Τσότσης και Μιχάλης Πανταζάκος. Στους νέους αντιδημάρχους, ο Σπύρος Παππάς μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες:
Η απόφαση του Δημάρχου Φιλιατών Σπύρου Παππά με τον ορισμό των αντιδημάρχων και τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων.
Α) Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Φιλιατών με αντιμισθία, με θητεία από 2/9/2019 έως 1/9/2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάσει αρμοδιότητες ως εξής: 
1) Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κατσάρη Πέτρο του Ηλία και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 
- Την εποπτεία των Τεχνικών Υπηρεσιών, έργων και μελετών και τον Προγραμματισμό, τον συντονισμό και την παρακολούθηση όλων των απαιτούμενων ενεργειών για την έγκαιρη και σωστή υλοποίηση των έργων που εκτελεί ο Δήμος Φιλιατών. 
- Πολεοδομικά και Χωροταξικά θέματα. 
- Συντήρηση οδικού δικτύου του Δήμου. 
- Λειτουργία των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης. 
- Την εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αυτών καθώς και την υπογραφή των εντολών για τις προμήθειες των υλικών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των έργων και εργασιών των ανωτέρω υπηρεσιών. 
- Την εποπτεία του γραφείου κίνησης. 
- Θέματα αθλητισμού και νεολαίας 
- Την εποπτεία για την καλή λειτουργία των δικτύων ΔΕΗ, ΟΤΕ, τηλεοπτικών σταθμών. 
- Την εποπτεία για την καλή λειτουργία του μηχανολογικού εξοπλισμού, των μηχανημάτων στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. 
2) Την Δημοτική Σύμβουλο κα. Παππά-Μάλλιου Ουρανία του Χρήστου και της μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 
- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των προσόδων, ΤΑΠ και τελών Καθαριότητας – Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Απολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.  Εποπτεία και υποστήριξη της λειτουργίας των αρμόδιων υπηρεσιών . 
- Την Οργάνωση και διαχείριση συστημάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διαφάνειας. 
- Έλεγχος υλοποίησης διαδικασιών για τη διασφάλιση της διαφάνειας 
- Κληροδοτήματα  θέματα παιδείας – Σχολείων – Πολιτισμού. 
- Έκδοση αδειών και τέλεση πολιτικών γάμων.  Τη διοικητική εποπτεία και υποστήριξη των Νομικών Προσώπων. 
- Την διοικητική εποπτεία και υποστήριξη της υπό εκκαθάριση ΝΕ.Κ.Ε.ΔΗ.Φ. 3 
3) Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τσότση Δημήτριο του Βασιλείου και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 
- Λειτουργία των υπηρεσιών καθαριότητας και διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών. 
- Την εποπτεία για θέματα προγραμματισμού και ανάπτυξης. 
- Διαχείριση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων και εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις. - Ευθύνη για την περισυλλογή αδέσποτων ζώων. 
- Την εποπτεία της λειτουργίας νεκροταφείων. 
- Θέματα πρασίνου – παιδικών χαρών και καθημερινότητας και κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών: 
- Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων των Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματεία οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. 
- Την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. 
- Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των Δημοτών. 
- Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού. 
- Την χορήγηση αδειών του προσωπικού. 
- Τη λειτουργία του ΚΕΠ στη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. 
- Τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών. 
- Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο άνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εκτός από βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας και χρηματικών ενταλμάτων. 
- Συνεργασία με τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Κοινότητας Φιλιατών και τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. 
- Την εποπτεία θεμάτων συντήρησης και επέκτασης ηλεκτροφωτισμού στην Δημοτική Ενότητα Φιλιατών 
- Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος που αφορά τη Δημοτική Ενότητα Φιλιατών. 
4) Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Πανταζάκο Μιχαήλ του Βασιλείου και του μεταβιβάζει καθ΄ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες: 
- Λειτουργία υπηρεσιών άρδευσης και αρδευτικών έργων . 
- Εποπτεία της λειτουργίας ΤΟΕΒ.  Διαχείριση βοσκοτόπων του Δήμου. 
- Διαχείριση, αξιοποίηση κινητής και ακίνητης περιουσίας του Δήμου. 
- Θέματα πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης, αλιεία, Ιχθυοκαλλιέργειες) 
- Εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια υπηρεσία. 
- Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος. 
- Την έκδοση πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης , εκμετάλλευσης οργανισμού, φορέα. 
- Θέματα υγείας, κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης. 
- Θέματα τουρισμού και τουριστικής προβολής του Δήμου. 
- Θέματα ρύθμισης κυκλοφορίας οχημάτων, σημάνσεων οδών και ονομασίας οδών. 
- Εποπτεία διαχείριση και λειτουργία της Λαϊκής αγοράς του Δήμου 
- Εποπτεία και λειτουργία των Δημοτικών Σφαγείων και κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Σαγιάδας: 
- Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες την δημοτική ενότητα Σαγιάδας. 
- Τη λειτουργία των διοικητικών Υπηρεσιών, την εποπτεία του προσωπικού των υπηρεσιών αυτών καθώς και την υπογραφή των εντολών για τις προμήθειες των υλικών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση των έργων και των εργασιών των ανωτέρω υπηρεσιών στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. 
- Την Εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. 
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας. 
- Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας 
- Η υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Σαγιάδας. 
- Η συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων Κοινοτήτων και τους Προέδρους των κοινοτήτων στη δημοτική ενότητα Σαγιάδας, για την επίλυση των προβλημάτων τους. 
- Την εποπτεία θεμάτων συντήρησης και επέκτασης ηλεκτροφωτισμού στην Δημοτική Ενότητα Σαγιάδας. 
- Η άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη δημοτική ενότητα Σαγιάδας και την οποία μπορεί να τους μεταβιβάζει με απόφαση του ο Δήμαρχος. 

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. 
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του. 
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.  Ε. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσότση Δημήτριου, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κατσάρης Πέτρος, ενώ τις κατά τόπο αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πανταζάκου Μιχαήλ, που απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος Παππά Μάλλιου Ουρανία. ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κατσάρης Πέτρος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα Παππά-Μάλλιου Ουρανία.
Συνέχεια...

Ο Κώστας Παππάς νέος πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Σουλίου - Εκλέχθηκαν και τα μέλη των Επιτροπών

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Ο Κώστας Παππάς εκλέχθηκε νέος προεδρος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Σουλίου στην ειδική συνεδρίαση του Δήμου Σουλίου. 
Αντιπρόεδρος εκλέχθηκε ο Αναστάσιος Σουλάκης από την παράταξη «Τόπος Αξιών» και Γραμματέας ο Δανιήλ Αναστασόπουλος από την παράταξη «1 Μέλλον Ανάπτυξης και Ελπίδας».
Τα μέλη των Επιτροπών του Δήμου
Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής καθώς και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, εξέλεξε επίσης το πρωί της Κυριακής το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Σουλίου
Οικονομική επιτροπή
Πρόεδρος Γιάννης Καραγιάννης. 
Μελη: Φώτης Δημητρίου, Φάνης Μπέλλος, Βασίλης Καλόγηρος, Δημήτριος Ζορκάδης, Αθανασίου Νικόλαος, Νίκος Γώγος
Επιτροπή ποιότητας ζωής: 
Πρόεδρος Φώτης Δημητριου. 
Μ'ελη: Παππάς Παναγιώτης, Ανδρέας Γκέκας, Αλεξίου Παναγιώτα, Άννα Κώτση, Κώστας Στεφάνου και Δήμας Βασίλειος. 

Στο χαιρετισμό του ο νέος προεδρος έκανε λόγο για παρεμβάσεις που θα διευκολύνουν την λειτουργία του σώματος και θα του δώσουν την ευκαιρία να είναι πιο αποδοτικό και πιο αποτελεσματικό.
Πιο συγκεκριμένα ο νέος Πρόδερος του Δημοτικού Συμβουλίου Κώστας Παππάς, ανέφερε:
"Κύριε Δήμαρχε, κε. Προεδρεύοντα Σύμβουλε, οφείλω να σας ευχαριστήσω για την άψογη διαδικασία εκλογής του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου,
Aγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι του ιστορικού Δήμου Σουλίου, Κυρίες και Κύριοι συνδημότες,
Κατ’ αρχήν σας ευχαριστώ από βάθους καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και με εκλέξατε στο αξίωμα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Έχω περάσει από πολλά στάδια στη ζωή μου, κυρίως επαγγελματικά, αλλά σας βεβαιώνω ότι το σημερινό αξίωμα που μου εμπιστευτήκατε είναι το πιο ουσιαστικό, γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να υπηρετήσω το Δήμο μας από ένα καίριο και νευραλγικό πόστο, αλλά κυρίως επειδή μου δίνει την ευκαιρία, να κάνω ως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, αυτές τις παρεμβάσεις που θα διευκολύνουν τη λειτουργία του Σώματος και θα του δώσουν την ευκαιρία να είναι πιο αποδοτικό και πιο αποτελεσματικό.
Εκείνο που έχω να πω και να ξεκαθαρίσω ευθύς εξ’ αρχής είναι ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις στα πλαίσια του κανονισμού λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου και σε συνεργασία με το υπαλληλικό προσωπικό και τους Δημοτικούς Συμβούλους, για να έχει το Δημοτικό Συμβούλιο ποιότητα, κύρος και επίπεδο και να αποτελούν "Κιβωτό" θεσμών και αξιών που θα προάγουν το ιστορικό όνομα του Δήμου μας και θα το καθιστούν σεβαστό σε όλους.
Θέλω επίσης να δεσμευτώ, ότι θα υπερασπιστώ με όλες μου τις δυνάμεις το δικαίωμα του κάθε Συμβούλου να λέει ελεύθερα και ανεμπόδιστα την άποψή του και να εκφράζει τους προβληματισμούς ή τις παρατηρήσεις του σε κάθε θέμα που θα αφορά το Δήμο μας.
Θα επιδιώξω επίσης το Δημοτικό μας Συμβούλιο να αποτελέσει πρότυπο, ομαλής δημοκρατικής λειτουργίας, ευπρέπειας και συνεννόησης και σε αυτό ζητώ τη συμμετοχή και τη συμπαράσταση όλων σας.
Σίγουρα η τιμή που μου κάνατε σήμερα εκλέγοντάς με Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου με γεμίζει ευθύνες και υποχρεώσεις και θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου με τον καλύτερο τρόπο δικαιώνοντας τόσο εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας, όσο και τον Κύριο Δήμαρχο ο οποίος με πρότεινε για τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και γι’ αυτό τον ευχαριστώ ιδιαίτερα.
Από σήμερα ξεκινάει ο αγώνας για την ισόρροπη ανάπτυξη του Δήμου μας που όλοι αγαπάμε.
Το Δημοτικό Συμβούλιο σε αυτήν τη νέα περίοδο θα κληθεί να συμβάλλει με τον τρόπο του στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται. Δηλώνω έτοιμος να ανταποκριθώ σε αυτήν την πρόκληση και με τη δική σας βοήθεια να συμβάλλουμε παραγωγικά και γόνιμα στην προσπάθεια που ήδη αρχίζει από τη νέα Δημοτική Αρχή που μόλις ανέλαβε ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα για το Δήμο μας που όλοι ονειρευόμαστε και που μας αξίζει.

Συνέχεια...

Εκλογή μελών Προεδρείου Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ηγουμενίτσας, καθώς και των Επιτροπών του Δήμου

Σεπτεμβρίου 10, 2019 0
Την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019 συνεδρίασε το νέο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ηγουμενίτσας της περιόδου 2019–2023 με αποκλειστικό αντικείμενο την εκλογή του νέου Προέδρου, Αντιπροέδρου και Γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς και των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Ηγουμενίτσας.
Υπό την Προεδρεία του πλειοψηφούντος Δημοτικού Συμβούλου κ. Σωτήριου Μήτση διενεργηθήκαν, όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία, οι διαδικασίες ανάδειξης του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου με τα κάτωθι αποτελέσματα:
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου: κ. Δονάτος Μαρτίνης
Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου: κ. Αναστάσιος Ρούσης
Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου: κ. Γεώργιος Βασιλειάδης
Στη συνέχεια το Συμβούλιο κλήθηκε να εκλέξει τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, η σύνθεση των οποίων είναι η κάτωθι:
Οικονομική Επιτροπή:
Τακτικά Μέλη:
Χριστίνα Τζέλλου του Κωνσταντίνου
Γεράσιμος Φουσέκης του Βασιλείου
Χρήστος Κάτσιος του Μιχαήλ
Θωμάς Δημητρίου του Κωνσταντίνου
Αναπληρωματικά Μέλη
Ηλίας Λώλης του Νικολάου
Κωνσταντίνος Τσουμάνης του Γεωργίου
Παναγιώτης Νταής του Βασιλείου
Σπυρίδων Κάτσης του Σωτηρίου

Επιτροπή Ποιότητας Ζωής:
Τακτικά Μέλη:
Βασιλική Τσώτου Νικολάου του Θωμά
Απόστολος Τζώρτζης του Κωνσταντίνου
Σπυρίδων Βαλάκος του Ιωάννη
Σπυρίδων Κάτσης του Σωτηρίου
Αναπληρωματικά Μέλη
Δημήτριος Πάκος του Νικολάου
Δέσποινα Ζεϊμπέκογλου του Λεωνίδα
Γεώργιος Καλφόγλου του Αθανασίου
Γεώργιος Βασιλειάδης του Σπυρίδωνα

Ο Προέδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας κ. Δονάτος Μαρτίνης, μετά την εκλογή του προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
«Κύριε Δήμαρχε, αγαπητοί συνάδελφοι.
θέλω να σας ευχαριστήσω, γιατί με τη δική σας θέληση και την ψήφο σας έχω την τιμή, για άλλη μια φορά, να προεδρεύω του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας.
Ξεκινάει μια νέα Δημοτική περίοδος με τα δικά της χαρακτηριστικά και τα δικά της προτάγματα.
Ελπίζω το Δημοτικό Συμβούλιο να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καιρών, να αφουγκραστεί τις αγωνίες και τις επιθυμίες της κοινωνίας και να τις εκφράσει με θέσεις ή προτάσεις, να βάλει στόχους εφικτούς, να υπηρετήσει το όραμα μια πόλης όμορφης, που αξίζει να ζεις, αξίζει να επισκέπτεσαι, όπως αρμόζει σε μια πρωτεύουσα ενός τόπου με πλούσια παράδοση και ιστορία.
Αυτόν τον αγώνα θα τον δώσουμε όλοι μαζί, γιατί τα προβλήματα είναι κοινά, γιατί πρέπει να είμαστε ενωμένοι, γιατί δεν χρειάζονται στείρες αντιπαραθέσεις, γιατί τις αποφάσεις θα τις παίρνουμε μετά από ανάπτυξη επιχειρημάτων και ουσιαστικό διάλογο και γιατί θα γίνεται απολογισμός. Διάλογος και απολογισμός, συστατικά στοιχεία της Δημοκρατίας, που θα βρίσκουν τη δικαίωση στη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου εξαρτάται από το επίπεδο συνείδησης της ευθύνης των μελών του και από τη χρήση του κανονισμού και του Κ.Δ.Κ. που θα εφαρμόζει το προεδρείο.
Το προεδρείο θα κάνει χρήση του κανονισμού, ούτως ώστε η συζήτηση να είναι εποικοδομητική, χωρίς ύβρεις και προσβολές. Ας σταθούμε λοιπόν όλοι στο ύψος των περιστάσεων και των θεσμών προς όφελος του Δήμου. Ελπίζω στη βοήθειά σας. Εύχομαι σε όλους καλή και δημιουργική θητεία.
Και πάλι σας ευχαριστώ για αυτήν την τιμή».
Συνέχεια...