10/19/20 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2020

Καταγγελία: Συνεχίζεται το οικολογικό «έγκλημα» του εργοστασίου επεξεργασίας στερεών αποβλήτων Ηπείρου κατά των υδάτων του Καλαμά

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Καταγγελία: Συνεχίζεται το οικολογικό «έγκλημα» του εργοστασίου επεξεργασίας στερεών αποβλήτων Ηπείρου κατά των υδάτων του Καλαμά

Οι Ορίζοντες Ηπείρου προσφεύγουν στον Εισαγγελέα προσκομίζοντας αποδεικτικά στοιχεία για τη μόλυνση του περιβάλλοντος που συντελείται από τη λειτουργία του εργοστασίου επεξεργασίας στερεών αποβλήτων Ηπείρου στο Δήμο Δωδώνης στη Δημοτική Ενότητα Δωδώνης Δ. Δ. Πολύγυρου - Ελευθεροχωρίου.

Το 2019 σε σχετική ανακοίνωσή μας είχαμε επισημάνει το οικολογικό έγκλημα που συντελείται με στοιχεία και ντοκουμέντα. Κανενός όμως το αφτί δεν… ίδρωσε, τίποτε δεν άλλαξε κανείς δεν τιμωρήθηκε.
Σε νέα αυτοψία που διεξήγαγαν τα στελέχη των Οριζόντων Ηπείρου μετά από πρόσκληση του Γιάννη Ράιδου (ιδρυτικό Μέλος των Ο.Η) οι Μιχάλης Νάτσης (Συντονιστής), Σπύρος Υφαντής (Μέλος Πολιτικής Επιτροπής), Ελένη Κίτσιου (Μέλος Πολιτικής Επιτροπής), Αλέξης Νικολάου (Μέλος Πολιτικής Επιτροπής) διαπίστωσαν την εγκληματική ενέργεια που συντελείται και καταλήγει σε έγκλημα.

Τα λύματα καταλήγουν στο ποτάμι της Ψήνας που εκβάλει στο Σουλόπουλο του Καλαμά σε νερά από τα οποία αρδεύονται τα χωριά της περιοχής με αποτέλεσμα να τίθεται σε άμεσο κίνδυνο μολύνσεων ο αγροτικός κόσμος και πρωτογενής παραγωγή.
Θέλουμε να εκφράσουμε την εμπιστοσύνη μας στη Δικαιοσύνη ότι θα πράξει το καθήκον της και θα βάλει τέλος στο οικολογικό έγκλημα του εργοστασίου επεξεργασίας στερεών αποβλήτων Ηπείρου.
Συνέχεια...

Λαϊκή Συσπείρωση Σουλίου: "Γιατί ήμασταν η μόνη παράταξη που καταψήφισε την άδεια εγκατάστασης ανεμολογικού ιστού.."

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Λαϊκή Συσπείρωση Σουλίου: "Γιατί ήμασταν η μόνη παράταξη που καταψήφισε την άδεια εγκατάστασης ανεμολογικού ιστού.." 

Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο (14/10/2020) συζητήθηκε η Χορήγηση άδειας εγκατάστασης ενός ανεμολογικού ιστού στη θέση «Σπάθες» επί της δημοτικής έκτασης Τ.Κ. Φροσύνης. Ως παράταξη ήμασταν η μόνη που καταψήφισε το θέμα αυτό. Ας δούμε μερικούς από τους πολύ σοβαρούς λόγους για τη στάση μας αυτή. 

Καταρχάς μιλάμε για την τοποθέτηση ενός ιστού που θα κάνει μετρήσεις για το αν η περιοχή είναι ικανή ώστε να “σηκώσει” ένα αιολικό πάρκο. Η άποψη που εκφράστηκε από σημαντική μερίδα δημοτικών συμβούλων ότι “ναι, να δώσουμε την άδεια, αλλά να απαιτήσουμε να πάρουμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων” ασφαλώς και δεν έχει καμία βάση. Την τοποθέτηση έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρία και προφανώς τα αποτελέσματα των μετρήσεων, αν είναι θετικά, θα χορηγηθούν σε άλλη ιδιωτική εταιρία ώστε να προχωρήσει σε επόμενο στάδιο στην εγκατάσταση ανεμογεννητριών. 
Άρα οι μετρήσεις από ιδιωτικό φορέα είναι μόνη η αρχή. Η συνέχεια θα είναι η εγκατάσταση ενός ακόμη “άναρχου” αιολικού πάρκου αν ο “επενδυτής” εκτιμήσει ότι τα οφέλη του θα είναι ικανοποιητικά. 

Τι σημαίνει όμως εγκατάσταση ανεμογεννητριών μέσα στο σύγχρονο πλαίσιο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) που τόσο διαφημίζεται από τις κυβερνήσεις και την ΕΕ; 
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις στήριξαν με πολλούς τρόπους την αύξηση των κερδών των ομίλων της πράσινης ενέργειας, που επένδυσαν στα αιολικά πάρκα. Οι ιδιώτες επενδυτές πουλούσαν στην κρατική χονδρεμπορική αγορά σε πολύ υψηλές τιμές αξιοποιώντας το περιβόητο Σύστημα Εγγυημένων Τιμών, με συμβάσεις που έφταναν σε διάρκεια τα 20 χρόνια. Επίσης, διασφάλιζαν παχυλές κρατικές επιδοτήσεις με αναπτυξιακούς νόμους και προγράμματα ΕΣΠΑ. Παράλληλα έγιναν απανωτές νομοθετικές ρυθμίσεις που κατεδάφισαν μισθούς, εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα και που κατάργησαν όρους προστασίας του περιβάλλοντος, για να διευκολυνθούν οι επενδύσεις στις δασικές και αναδασωτέες εκτάσεις. 

Τα τελευταία χρόνια έγινα κάποιες αλλαγές ως προς το σύστημα σταθερών εγγυημένων τιμών. Έτσι οι όμιλοι διαγωνίζονται για να διασφαλίσουν προσαυξήσεις, δηλαδή κρατικές ενισχύσεις πάνω απ’ την αγοραία τιμή της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας. Ο νέος μηχανισμός στήριξης των κερδών των επιχειρήσεων επιτρέπει στους πιο ισχυρούς ομίλους να επικρατήσουν πιο γρήγορα και το κέρδος να συγκεντρωθεί σε λιγότερα χέρια. Άλλωστε είναι αλήθεια ότι ήδη οι πέντε μεγαλύτεροι όμιλοι της σχετικής εγχώριας αγοράς ελέγχουν πάνω από το 60% της συνολικής αιολικής ισχύος που είναι εγκατεστημένη στη χώρα. 
Το ποιος εγγυάται την μεγάλη και σίγουρη κερδοφορία των ομίλων αυτών είναι γνωστό πλέον. Τα λαϊκά νοικοκυριά πληρώνουν πανάκριβα την παραγωγή του πράσινου ρεύματος και επιβαρύνονται τόσο ως καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας όσο και ως φορολογούμενοι προκειμένου να ενισχυθούν οι μονοπωλιακοί όμιλοι. Από την άλλη οι μόνιμες σχετικές θέσεις εργασίας στα αιολικά πάρκα είναι ελάχιστες και περιορίζονται σε κάποιους συντηρητές και ορισμένους φύλακες. Και αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό, παρότι ακόμη και σήμερα κάποιοι κάνουν λόγω για επενδύσεις που θα φέρουν “τοπική ανάπτυξη”. 

Ασφαλώς το μεγάλο προπαγανδιστικό “ατού” των αιολικών πάρκων είναι η προστασία του περιβάλλοντος μιας που αντικαθιστά “βρώμικη” ενέργεια (λιγνική, πετρελαϊκή κ.α). 
Πόσο πραγματικά “πράσινες” και “οικολογικές” είναι οι ανεμογεννήτριες; 
Από την μέχρι τώρα εμπειρία της εγκατάστασης ανεμογεννητριών κυρίως στην Στερεά Ελλάδα τα περιβαλλοντικά προβλήματα είναι τεράστια. 

- Καταστρέφεται παρθένο δάσος τόσο στις περιοχές των πάρκων όσο και με την άναρχη διάνοιξη εσωτερικών δρόμων. Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα κάθε όμιλος να διαμορφώνει τους δικούς του διαφορετικούς ανταγωνιστικούς δρόμους μέσα στις δασικές εκτάσεις και την ίδια στιγμή να επιδοτούνται απ’ το κράτος όλα αυτά τα περιττά έργα όταν δρόμοι που πηγαίνουν σε κατοικημένες περιοχές είναι σε άθλια κατάσταση. 

- Αγνοείται κάθε γνωμοδότηση των αρμοδίων Δασαρχείων που επισημαίνουν συχνά κινδύνους κατολισθήσεων απ’ την υπερβολική διάνοιξη δρόμων μεγάλου πλάτους και σε απόκρημνες πλαγιές. 

- Αποφεύγεται κάθε συζήτηση για τους κινδύνους για τη δημόσια υγεία απ’ τη μεγάλη αύξηση των υποδομών εναέριας μεταφοράς ρεύματος. 

- Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας είναι διάσημα πλέον τα "κουφάρια" των ανεμογεννητριών που τα εγκαταλείπουν οι εταιρείες, όταν κρίνουν ασύμφορη την αντικατάστασή τους. Μπορούν να μας πουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις των ομίλων για την αποκατάσταση του περιβάλλοντος και ποιος θα τις πληρώσει; 

- Δεν ανοίγεται καν η συζήτηση για την σημαντική πιθανότητα να διαταραχτεί απ’ τα μπαζώματα και τις εκσκαφές η υδρολογική ισορροπία των υπόγειων και επιφανειακών υδάτων. 

Άρα είμαστε εναντίον κάθε προσπάθειας αξιοποίησης των ΑΠΕ; 
Προφανώς και δεν είμαστε κατά των ΑΠΕ και της δυνατότητας ανάπτυξης νέων τρόπων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και διάθεσής της στον λαό σε φθηνές τιμές. Ούτε είμαστε κατά της ενίσχυσης της πραγματικής ενεργειακής αυτάρκειας της χώρας μας και του λαού της και της πραγματικής εγχώριας και τοπικής ανάπτυξης. Όμως υπό τις παρούσες συνθήκες η αξιοποίηση των ΑΠΕ εξυπηρετεί κάτι τέτοιο; 

Η μέχρι τώρα εμπειρία και μέσα στα πλαίσια του κοινωνικοοικονομικού συστήματος του καπιταλισμού και των κατευθύνσεων της ΕΕ δείχνει περίτρανα ότι δεν μπορεί να υπάρξει ενεργειακός σχεδιασμός που να διασφαλίζει ταυτόχρονα και φθηνό ρεύμα για τη λαϊκή οικογένεια και προστασία της υγείας των κατοίκων, του περιβάλλοντος, των δασικών εκτάσεων, του υδροφόρου ορίζοντα και του υπεδάφους και σταθερές θέσεις εργασίας για καλύτερη ζωή με δικαιώματα για τους εργαζόμενους και μείωση της ενεργειακής εξάρτησης της χώρας και να δίνει ώθηση στην ανάπτυξη των υπόλοιπων κλάδων της οικονομίας κάθε περιοχής. 
Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει ο λαό να αποφασίσει να ακολουθήσει έναν σ’ ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης όπου όλες οι εγχώριες ενεργειακές πηγές, τα μέσα παραγωγής, διανομής και μεταφοράς ενέργειας θα αποτελούν κοινωνική, κρατική ιδιοκτησία, δηλαδή θα υπάρχει ενιαίος αποκλειστικά κρατικός φορέας ενέργειας, ως μηχανισμός της εργατικής λαϊκής εξουσίας. 
Συνέχεια...

Αντ. Μπέζας: "Επενδυτική κίνηση προς το μέλλον η ιδιωτικοποίηση λιμένος Ηγουμενίτσας"

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Αντ. Μπέζας: "Επενδυτική κίνηση προς το μέλλον η ιδιωτικοποίηση λιμένος Ηγουμενίτσας"

Αφού ο κυβερνητικός βουλευτής ΝΔ Θεσπρωτίας κ. Γιόγιακας δεν έχει βγάλει την παραμικρή ανακοίνωση για το σημαντικότερο ίσως θέμα της περιοχής που αφορά την πώληση του ΟΛΗΓ, το έκανε ο πρώην βουλευτής ΝΔ Θεσπρωτίας και σημερινός Πρόεδρος του ΕΤΑΔ κ. Μπέζας.
Ως πιο έμπειρος και για να καλύψει προφανώς το κυβερνητικό κενό που αφήνει ο κ. Γιόγιακας, με ανάρτησή του στο facebook, ο κ. Μπέζας τάχθηκε φανατικά υπέρ της πώλησης του ΟΛΗΓ. 
Πολλά είναι βέβαια όσα μπορεί κανείς να σχολιάσει. Σε πρώτη φάση αναδημοσιεύουμε το κείμενο του κ. Μπέζα και θα επανάλεθουμε με τον απαιτούμενο σχολιασμό...!

Ιδιωτικοποίηση λιμένος Ηγουμενίτσας: Επενδυτική κίνηση προς το μέλλον!

Παρακολουθώ τελευταία, με ενδιαφέρον, το δημόσιο διάλογο και την πολιτική αντιπαράθεση σε τοπικό επίπεδο για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΗΓ. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπατριώτες μου σε ολόκληρη την Ήπειρο ότι η είσοδος ιδιώτη επενδυτή στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην Ηγουμενίτσα, την Ήπειρο και την εθνική οικονομία. Δεν πρέπει να υπάρχει καμία φοβία! Είναι μια επενδυτική κίνηση προς τα εμπρός για ένα καλύτερο μέλλον!
Ειδικά στη σημερινή συγκυρία, η Ελλάδα αναμένει πολλά από την ιδιωτικοποίηση των μεγάλων περιφερειακών της λιμανιών προκειμένου, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των λιμένων Πειραιά και Θεσσαλονίκης, να ενισχύσει το ρόλο της ως κέντρου μεταφορών και να οδηγηθεί η οικονομία της στην ανάκαμψη ύστερα από τη δεκαετή κρίση και τις επιπτώσεις του κορωνοιού.
Σε αυτό το πλαίσιο, η διάθεση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας ΑΕ (67% μέσω πλειοδοτικού διαγωνισμού) σε στρατηγικό επενδυτή, αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Δεν μπορούσε στην περίπτωση της Ηγουμενίτσας να προχωρήσει το μοντέλο της υποπαραχώρησης, όπως έγινε στον Οργανισμό Λιμένος Καβάλας, γιατί στο λιμάνι της δεν υπάρχουν αυτόνομα τμήματα δραστηριοτήτων. Η διάθεση του πλειοψηφικού πακέτου με παράλληλες δεσμεύσεις έναντι της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί τη μόνη καθαρή επιχειρηματικά λύση!
Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας και βασικός πυλώνας στην Αδριατική και τη Δυτική Ευρώπη, αποτελεί σημαντικό επιβατικό και εμπορικό σταθμό και διαδραματίζει ήδη καθοριστικό ρόλο στο εθνικό σύστημα μεταφορών. Η παραχώρησή του, συνδυάζεται με την αξιοποίηση των λιμανιών της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας αλλά και με το διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας οδού που διαπερνά τη βόρειο Ελλάδα και συνδέει την Ιταλία με την Τουρκία και για τον οποίο αναμένονται δεσμευτικές προσφορές μέσα στο Δεκέμβριο.
Στο βαθμό που οι υποδομές του θα εξελιχθούν και θα αξιοποιηθούν κατάλληλα, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μπορεί να αποτελέσει μοχλό περαιτέρω ανάπτυξης της ναυτιλίας, των θαλάσσιων μεταφορών, του τουρισμού και άλλων οικονομικών τομέων (παραχωρείται στο στρατηγικό επενδυτή και το διχωρικό Επιχειρηματικό Πάρκο Ηγ/τσας- Γκρίκας και η σχεδιαζόμενη Μαρίνα της Ηγουμενίτσας). Με αυτό τον τρόπο, πέρα από τις υποχρεωτικές επενδύσεις, πρόσθετες επενδύσεις θα προέλθουν και από άλλες επιχειρήσεις οι οποίες θα δραστηριοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή σαν αποτέλεσμα συνεργασίας με το λιμάνι. Η εισροή ιδιωτικών κεφαλαίων και η τεχνογνωσία στην ανάπτυξη λιμενικών δραστηριοτήτων και δραστηριοτήτων τουρισμού και logistics θα οδηγήσει σε πολλαπλές συνέργειες και θα έχει σημαντική θετική επίδραση στην τοπική μας οικονομία αλλά και σε ολόκληρη την Ήπειρο, με ενίσχυση της υφιστάμενης οικονομικής δραστηριότητας και αύξηση της απασχόλησης.
Η πρόσφατη εμπειρία από την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη, όπου υλοποιούνται πλέον τα επενδυτικά προγράμματα των δύο εταιρειών, είναι απολύτως θετική. Οι ιδιωτικές επενδύσεις σε έργα ανάπτυξης, έργα υποδομών αλλά και μικρότερες επενδύσεις στους τομείς των ξενοδοχείων και της κατοικίας, δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα στην ευρύτερη περιοχή των δύο λιμένων. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ΙΟΒΕ εκτίμησε ότι οι ιδιωτικοποιήσεις ενίσχυσαν το ΑΕΠ της χώρας κατά περίπου 1 δισ. ευρώ ετησίως κατά μέσο όρο την περίοδο 2011-2019. Την ίδια περίοδο, η μέση επίδραση στην αγορά εργασίας πλησίασε τους 20.000 πλήρως απασχολούμενους. Για κάθε 1 ευρώ αρχικών εσόδων από ιδιωτικοποιήσεις αντιστοιχούν κατά μέσο όρο 1,02 ευρώ πάγιων επενδύσεων στο σύνολο της οικονομίας.
Παρά τα λάθη που έγιναν από το 2015 και μετά, τα προβλήματα σε σχέση με τη χερσαία ζώνη του ΟΛΗΓ στην Ηγουμενίτσα και τη συνέχιση λειτουργίας των επιχειρήσεων που υπάρχουν στην Πλαταριά, τη Σαγιάδα και τα Σύβοτα, θα αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο του διαγωνισμού, με ειδική προνομιακή μέριμνα και προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Τέλος, οι πρακτικές που ακολουθήθηκαν στον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ δείχνουν ότι το μόνιμο προσωπικό του ΟΛΗΓ θα αξιοποιηθεί από τον ιδιώτη επενδυτή.
Συνέχεια...

Ηγουμενίτσα: Σήμερα η δημοπρασία κατασχεμένων αλιευτικών εργαλείων και συσκευών από το Λιμεναρχείο

Οκτωβρίου 19, 2020 0

 Ηγουμενίτσα: Σήμερα η  δημοπρασία κατασχεμένων αλιευτικών εργαλείων και συσκευών από το Λιμεναρχείο DSC02191

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας ανακοινώνει ότι την 19/10/2020 και ώρα 10:00’, θα διενεργηθεί από Υπηρεσία μας, πρόχειρος επαναληπτικός πλειοδοτικός διαγωνισμός εκποίησης κατασχεμένων αλιευτικών εργαλείων και συσκευών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν.Δ. 420/70 όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με το άρθρο 9 παργ. 2 του Ν 2040/92 (ΦΕΚ 70Α /92). 

Συγκεκριμένα θα εκποιηθούν τα εξής: 
α) Ογδόντα (80) μέτρα (περίπου) δίχτυα απλάδια. 
β) Μία (1) φιάλη αέρα S/N Ρ 98538 και έναν (1) Ρυθμιστή αέρα S/N: C035721. 
γ) Σαράντα πέντε (45) τεμάχια άκαμπτων κυλινδροειδών θαλάμων (κιούπια). 

Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει να προσέλθουν την ανωτέρω ημερομηνία στο Φυλάκιο Πλωτών Σκαφών Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας (παραπλεύρως Τελωνείου Ηγ/τσας).
Ο τελευταίος πλειοδότης υποχρεούται στην άμεση καταβολή του τιμήματος το οποίο κατατίθεται υπέρ του Δημοσίου. Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό για αλιευτικά εργαλεία και μέσα επαγγελματικής χρήσης (δίχτυα κτλ) θα πρέπει οι συμμετέχοντες να είναι επαγγελματίες αλιείς. 
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: 10:00’ 
ΠΕΡΑΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: 10:30’ 

Ο Κεντρικός Λιμενάρχης 
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Λ.Σ ΣΟΥΡΒΙΝΟΣ Στέφανος
Συνέχεια...

Ηγουμενίτσα: Σήμερα η εθελοντική Αιμοδοσία από το Σύλλογο Εργαζομένων ΟΤΑ Θεσπρωτίας

Οκτωβρίου 19, 2020 0

 Ηγουμενίτσα: Σήμερα η εθελοντική Αιμοδοσία από το Σύλλογο Εργαζομένων ΟΤΑ Θεσπρωτίας 

2%2B%25CE%2591%25CE%25A6%25CE%2599%25CE%25A3%25CE%2591%2B%25CE%2593%25CE%2599%25CE%2591%2B%25CE%2591%25CE%2599%25CE%259C%25CE%259F%25CE%2594%25CE%259F%25CE%25A3%25CE%2599%25CE%2591%2B19-10-2019

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΤΑ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 
Ηγουμενίτσα 12 /10/ 2020. 
Αριθμός Πρωτ.: 115 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 
ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 από 9.00 πμ έως 13.30 μμ 
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Ν Θεσπρωτίας καλεί όλους τους συναδέλφους (Ηγουμενίτσα, Φιλιάτες και Σούλι) που είναι αιμοδότες, όλους όσους χρειάστηκαν το προηγούμενο διάστημα αίμα για κάποιον δικό τους άνθρωπο, αλλά και όλους όσους έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη ενίσχυσης αυτής της εθελοντικής πράξης, να βοηθήσουν και να συμμετέχουν στην οργάνωση της ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ που θα γίνει την 

ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 από 9.00 πμ έως 13.30 μμ, 
ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι ανάγκες σε αίμα είναι πολλές. Ας εξαντλήσουμε όλοι όσοι μπορούμε τις δυνατότητες, που υπάρχουν. 
Υπενθυμίζουμε ότι οι συνάδελφοι αιμοδότες : 
Μπορούν με την Κάρτα Αιμοδοσίας τους, να προσέρχονται για δωρεάν αιματολογικές εξετάσεις, πρωινές ώρες, στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΩΝ 
Δικαιούνται άδεια την ημέρα της αιμοδοσίας καθώς και άλλες 2 ημέρες. 

Καλούμε τους Διευθυντές των Υπηρεσιών όχι μόνο να διευκολύνουν τη συμμετοχή των συναδέλφων, αλλά και να ενισχύσουν με κάθε τρόπο την οργάνωση της αιμοδοσίας. 

Καλούμε τις Γραμματείες των Διευθύνσεων να τοιχοκολλήσουν την ανακοίνωση αυτή σε ευδιάκριτα σημεία των υπηρεσιών.- 

Για το Δ.Σ. 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                           Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
ΥΦΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ                                 ΓΚΑΜΠΡΕΛΑ ΕΡΙΚΕΤΗ
Συνέχεια...

Θεσπρωτία: Θετικός στο τεστ κορωνοϊού και ο σύζυγος της 71χρονης που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Φιλιατών

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Θεσπρωτία: Θετικός στο τεστ κορωνοϊού και ο σύζυγος της 71χρονης που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Φιλιατών

Θετικός είναι σύμφωνα με πληροφορίες του thespro.gr και ο σύζυγος της 71χρονης που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Φιλιατών με κορωνοϊό, από την Παρασκευή.

Σε δείγμα που λήφθηκε σήμερα από τον 75χρονο σύζυγο της 71χρονης και στάλθηκε για εργαστηριακό έλεγχο στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων, διαπιστώθηκε πως και ο ίδιος είναι θετικός στον cobid-19.
Ο 75χρονος είναι ασυμπτωματικός και παραμένει σε απομόνωση στην οικεία του, ενώ και η σύζυγός του, που παραμένει σε ειδικά διαμορφωμένο θάλαμο σε απομονωμένη πτέρυγα του Νοσοκομείου Φιλιατών, είναι πολύ καλά στην υγεία της.

Και οι δύο είχαν παρευρεθεί σε κηδεία σε χωριό της Πρέβεζας, από όπου φαίνεται να προέρχονται και δύο θετικά κρούσματα που επιβεβαιώθηκαν το Σάββατο στο Νομό Πρέβεζας.
Συνέχεια...

Σε ποιες περιοχές του Δήμου Ηγουμενίτσας θα γίνουν προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος

Συλλυπητήρια του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Θεσπρωτίας για την απώλεια συναδέλφου

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Συλλυπητήρια του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Θεσπρωτίας για την απώλεια συναδέλφου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Τ.Α. ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 
ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ 

Το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια όλων των συναδέλφων στην οικογένεια και τους οικείους της συναδέλφου Λιάκου Στυλιανής, που βρήκε τραγικό θάνατο σε τροχαίο το Σάββατο 17 Οκτωβρίου. 
Η συνάδελφος Στυλιανή υπηρετούσε στο Δήμο Σουλίου ως καθαριστήρια στο Επαγγελματικό Λύκειο Παραμυθιάς για αρκετά χρόνια. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν αυτή την τραγωδία. Ήταν μόλις 54 ετών. 
Θα την θυμόμαστε με αγάπη και εκτίμηση. 

ΤΟ Δ.Σ 
Συνέχεια...

Θεσπρωτία: Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της εβδομάδας (19 - 25/10)

Οκτωβρίου 19, 2020 0
Θεσπρωτία: Αναλυτικά τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της εβδομάδας (19 - 25/10) 

Ανακοινώνεται ότι για την εβδομάδα από 19 έως 25 Οκτωβρίου 2020 τα δρομολόγια των Κινητών Αστυνομικών Μονάδων της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου θα είναι τα ακόλουθα:

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ:
Δευτέρα (19-10-2020) και ώρες από 18:00 έως 01:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Φοινίκι - Δάφνη - Άνω Ξέχωρο - Ριζό (Αράχωβα) - Κοκκινολιθάρι - Νεροχώρι-Κεραμίτσα - Αχουρία Κεραμίτσας - Μαλούνι - Αχουρία Μαλουνίου.

Τετάρτη (21-10-2020) και ώρες από 18:00 έως 01:00 
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Τσαμαντάς – Βαβούρι – Λιάς – Λίστα – Κουρεμάδι – Κεφαλοχώρι – Μηλέα – Γαρδίκι Φιλιατών - Αναβρυτός.

Πέμπτη (22-10-2020) και ώρες από 08:00 έως 15:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Γεροπλάτανος - Πηγαδούλια – Άγιος Αρσένιος – Σμπόκια – Κυπάρισσος – Παλαιοχώρι – Δονάτος – Γολά – Ροδοστίβα.

Παρασκευή (23-10-2020) και ώρες από 18:00 έως 01:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Αετός – Άνω Παλαιοκκλήσι – Κάτω Παλαιοκκλήσι – Κοκκινιά (Τσατσουλέϊκα) – Χλωμός - Αχλαδιά.

Κυριακή (17-10-2020) και ώρες από 08:00 έως 15:00
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ: Σαμονίβα - Τσαγκάρι - Φροσύνη - Αυλότοπος - Κουκλιοί - Γλυκή

Συνέχεια...

Ο καιρός στην Ηγουμενίτσα σήμερα

Post Top Ad

Your Ad Spot