05/22/20 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020

4 Γαλάζιες Σημαίες φέτος στη Θεσπρωτία

Μαΐου 22, 2020 0
4 Γαλάζιες Σημαίες φέτος στη Θεσπρωτία

Ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη χώρα μας, οι βραβεύσεις ακτών, μαρίνων και τουριστικών σκαφών.
Στην Ήπειρο 9 συνολικά παραλίες βραβεύτηκαν με Γαλάζιας Σημαίες, 4 στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας και 5 στην Περιφερειακή ενότητα Πρέβεζας

Π.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 
Δήμος Ηγουμενίτσας 
  1. Αγ. Παρασκευή 
  2. Δρέπανο 
  3. Καραβοστάσι 
  4. Μέγα Άμμος
Π.Ε. ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Δήμος Πρέβεζας 
Κυανή 
Μέγα Άμμος 
Δήμος Πάργας 
Αμμουδιά 
Βάλτος/Parga Beach Resort 
Λούτσα 

Η Ελλάδα κατέχει τη 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 47 χώρες με 497 βραβευμένες ακτές, 14 μαρίνες και 6 τουριστικά σκάφη.
Στο σύνολο των χωρών που συμμετέχουν φέτος στο Πρόγραμμα, η Ελλάδα κατείχε το 13% των συνολικών βραβευμένων ακτών.
Την ίδια ώρα πρώτη στην Ελλάδα αναδείχθηκε και πάλι φέτος, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, με 94 σημαίες.
Η Διεθνής Επιτροπή βράβευσε φέτος 3.895 ακτές, 691 μαρίνες και 82 τουριστικά σκάφη σε όλο τον κόσμο.
Διανύοντας την τέταρτη δεκαετία υλοποίησης του Προγράμματος στη χώρα μας, γαλάζιες σημαίες θα κυματίσουν και φέτος στις ελληνικές ακτές, επιβραβεύοντας την εξαιρετική ποιότητα υδάτων και το υψηλό επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών στους λουόμενους, και διασφαλίζοντας με τα κριτήρια καθαριότητας και υγιεινής, την προστασία της Δημόσιας Υγείας.

Πώς απονέμεται η «Γαλάζια σημαία»
Η «Γαλάζια σημαία» απονέμεται από το 1987, σε ακτές και μαρίνες που πληρούν αυστηρές προϋποθέσεις. Για την βράβευση- που έχει διάρκεια ενός έτους- απαραίτητη προϋπόθεση είναι να κριθεί ως «εξαιρετική» η ποιότητα των υδάτων.
Επιπλέον, πρέπει να τηρούνται και τα υπόλοιπα από τα συνολικά 33 κριτήρια για τις ακτές (38 για τις μαρίνες και 51 για τα σκάφη). Αυτά αφορούν την καθαριότητα, οργάνωση, πληροφόρηση, ασφάλεια λουομένων και επισκεπτών, προστασία του φυσικού πλούτου της ακτής και του παράκτιου χώρου και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Από το 2017 ξεκίνησε και η εφαρμογή του προγράμματος για τα τουριστικά σκάφη στην Ελλάδα. Αυτό αφορά εταιρείες που διαχειρίζονται τουριστικά σκάφη και βραβεύονται για την αειφόρο διαχείριση τους, όταν συμμορφώνονται με 51 κριτήρια σε γενικές κατηγορίες, αλλά και με επιπλέον κριτήρια σε ειδικές κατηγορίες, όπως τα καταδυτικά σκάφη.
Θεοχάρης: Ξεχωριστή η σημασία τους φέτος
Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, επεσήμανε ότι φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, οι «Γαλάζιες σημαίες» έχουν ξεχωριστή σημασία για τον ελληνικό τουρισμό.
«Κάθε Γαλάζια σημαία δεν σηματοδοτεί μόνο ότι η ακτή, η μαρίνα, το τουριστικό σκάφος στο οποίο ανεμίζει παρέχει ολοκληρωμένες και πολύ υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Φέτος οι Γαλάζιες σημαίες συμβολίζουν επιπλέον την επιθυμία και τη θέληση να επιστρέψουμε στην ομαλότητα», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Θεοχάρης.
Συνέχεια...

Απεντάχθηκε το Εμπορευματικό Κέντρο Ηγουμενίτσας

Μαΐου 22, 2020 0
Απεντάχθηκε το Εμπορευματικό Κέντρο Ηγουμενίτσας

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του thespro.gr, απεντάχθηκε δυστυχώς το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα AdriUp, στο οποίο εντασσόταν η κατασκευή επιχειρηματικού πάρκου/εμπορευματικού κέντρου Ηγουμενίτσας και κατασκευή της οδικής σύνδεσης του κέντρου με την Εγνατία Οδό και κατ’ επέκταση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Στο έργο συμμετείχαν και τα λιμάνια της Τεργέστης και της Ανκόνας, καθώς και το εμπορευματικό κέντρο “Interporto di Trieste”.
Η παρέμβαση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας αφορούσε την ανάπτυξη ενός διπολικού Εμπορευματικού Κέντρου (Freight Village), μεταξύ των οποίων μία περιοχή εντός της ζώνης του λιμένα της Ηγουμενίτσας και η άλλη στην περιοχή που καταλαμβάνεται σήμερα από το Βιομηχανικό Πάρκο Θεσπρωτίας (περιοχή Γκρίκα, Δήμος Σουλίου). 
Το Εμπορευματικό Κέντρο Ηγουμενίτσας θα εξυπηρετούσε τις εμπορευματικές ροές από και προς τις περιοχές της Αδριατικής που ο λιμένας της Ηγουμενίτσας συνδέει, άλλα και θα ενίσχυε περαιτέρω τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητα του εκάστοτε Θαλασσίου Διαδρόμου που είτε ξεκινά ή διέρχεται από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, προσθέτοντας ένα ισχυρό κρίκο στην δόμηση της αλυσίδας λιμενικών – οδικών μεταφορών, διαμετακόμισης Αδριατικής – Ιονίου – Εγνατίας και ελληνικής ενδοχώρας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο κύριος λόγος της απένταξης του έργου είναι το σκέλος της αναδιάρθρωση της αποβάθρας VI στο λιμάνι της Τεργέστης, όπου εντοπίστηκε αμίαντος στο βυθό και η προτεινόμενη λύση, δεν έλαβε την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.
Αλλά και οι υποχρεώσεις από την πλευρά του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, που έπρεπε να έχουν ήδη υλοποιηθεί, έχουν καθυστερήσει σημαντικά.
Δεν έχει χαθεί όμως οριστικά το όραμα της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου Ηγουμενίτσας, αφού το συγκεκριμένο έργο το θέλει διακαώς η Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών, και ήδη γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί σε άλλο πρόγραμμα.

ΠΗΓΗ: www.thespro.gr
Συνέχεια...

Η ΔΑΣ ΟΤΑ Θεσπρωτίας για τη συνεδρίαση του υπηρεσιακού συμβουλίου

Μαΐου 22, 2020 0
Η ΔΑΣ ΟΤΑ Θεσπρωτίας για τη συνεδρίαση του υπηρεσιακού συμβουλίου

Ανακοίνωση

Είναι γνωστό ότι το θεσμικό νομικό πλαίσιο των Υπηρεσιακών Συμβουλίων κινείται στα πλαίσια των αποφάσεων και της πολιτικής που χαράσσουν κάθε φορά το κράτος και οι κυβερνήσεις, κινείται στα πλαίσια του αντιδραστικού Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα.
Πλειοψηφία στα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχει η εκάστοτε κυβέρνηση, αφού τα 3 από τα 5 μέλη είναι διορισμένα.
Στις εκλογές του Δεκεμβρίου 2018 , διεκδικήσαμε και μας εμπιστευθήκατε με την ψήφο σας για 2η συνεχή θητεία ώστε να είμαστε «τα αυτιά και τα μάτια σας» στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των μονίμων και των ΙΔΑΧ εργαζομένων.
Στην συνεδρίαση στις 19/5/2020 τοποθετηθήκαμε ως εξής:
· Αναφερθήκαμε για στην απαράδεκτη στάση της διοίκησης του Δήμου Φιλιατών που ενώ έχει τόσα θέματα εργαζομένων που εκκρεμούν, δεν έστειλε ούτε ένα στην συνεδρίαση στις 19-5-2020.
· Καταγγείλαμε για μια ακόμη φορά την απαράδεκτη καθυστέρηση για την συγκρότηση του υπηρεσιακού συμβουλίου.
· Καταγγείλαμε επίσης την απαράδεκτη και ανήθικη συνδικαλιστική στάση υποψηφίου της ανεξάρτητης κίνησης , που ενώ τον Δεκέμβριο του 2018 ζήτησε την ψήφο των εργαζομένων για να υπερασπιστεί και (καλά τους) εργαζόμενους δεν πέρασε σχεδόν ένας μήνας από την εκλογή του σαν αναπληρωματικό αιρετό μέλος του συμβουλίου, κατέθεσε παραίτηση για να διοριστεί τακτικό αναπληρωματικό μέλος στο υπηρεσιακό συμβούλιο πετώντας στο καλάθι τον αχρήστων την εμπιστοσύνη των συναδέλφων του.

Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που υποψήφιος της ανεξάρτητης κίνηση διαπράττει ως συνδικαλιστής το ίδιο πράγμα . Με την ίδια τακτική στις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων το 2016 και αφού ζήτησε την ψήφο των εργαζομένων, η επικεφαλής της ανεξάρτητης κίνησης πέταξε και αυτή στο καλάθι των αχρήστων την ψήφο των εργαζομένων για να διοριστεί (ταχτοποιηθεί) τακτικό μέλος στο υπηρεσιακό συμβούλιο.

Αποδεικνύεται ότι η συχνή και στενή επαφή με τους εργοδότες και τα κόμματά τους, η μεγάλη τους κατρακύλα και οι επαναλαμβανόμενες προδοσίες που πραγματοποίησαν σε βάρος των εργαζομένων , τους έχουν ξεγυμνώσει τόσο, που είναι φανερή η αδυναμία τους να καταφεύγουν πια σε γνωστά επιχειρήματα με τα οποία στο παρελθόν έβαζαν στο χέρι μεγάλη μερίδα των εργαζομένων. Σήμερα η αλήθεια δεν κρύβεται. Τους έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα η ζοφερή πραγματικότητα.
Συνάδελφοι,
Με τη συμμετοχή μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δίνουμε μια συνέχεια στον καθημερινό αγώνα για να χτίσουμε ένα κίνημα, που δεν θα αποδέχεται ως δεδομένους τους αντιλαϊκούς νόμους, αλλά θα παλεύει να τους ανατρέψει, μέσα κι έξω από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Ένα κίνημα, που δεν θα «αναθέτει» στους αιρετούς και στις συνδικαλιστικές ηγεσίες να λύσουν τα προβλήματα, αλλά που θα μάχεται για τη συσπείρωση των εργαζομένων στα σωματεία, στις Γενικές Συνελεύσεις, στον αγώνα, σε συμμαχία με τα λαϊκά στρώματα.
Συνέχεια...

Ο καιρός στην Ηγουμενίτσα σήμερα

Post Top Ad

Your Ad Spot