03/01/23 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι

https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023

ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσπρωτίας: Σιδηροδρομική τραγωδία – Οι ιδιωτικοποιήσεις και η εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης σκοτώνουν

Μαρτίου 01, 2023 0
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσπρωτίας: Σιδηροδρομική τραγωδία – Οι ιδιωτικοποιήσεις και η εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης σκοτώνουν

Συγκλονισμένη παρακολουθεί ολόκληρη η Ελλάδα την ασύλληπτη τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη, με συνέπεια να χάσουν τη ζωή τους δεκάδες άνθρωποι και να τραυματιστούν εκατοντάδες. Πρόκειται για το πιο πολύνεκρο δυστύχημα στη χώρα μας και ένα από τα χειρότερα στη σύγχρονη ιστορία της Ευρώπης και ολόκληρου του πλανήτη, σε μια εποχή μάλιστα που η ανάπτυξη της τεχνολογίας θα έκανε τους πάντες να το θεωρούν αδιανόητο.

Πρόκειται για μία προαναγγελθείσα τραγωδία, για ένα προμελετημένο έγκλημα της άθλιας κυβέρνησης της ΝΔ και της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που ξεπούλησαν, απέλυσαν, διέλυσαν και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να μετατρέψουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την «πιο ζημιογόνα σιδηροδρομική εταιρεία της Ευρώπης» σε «κερδοφόρα», αδιαφορώντας προκλητικά για τις συνέπειες. Προτάσσοντας τους ισολογισμούς απέναντι στις ανθρώπινες ζωές, τα κέρδη απέναντι στην ασφάλεια, την εκχώρησαν στα χέρια του κεφαλαίου, που εκμεταλλεύτηκε ένα δημόσιο αγαθό – τις μεταφορές – χωρίς όρους και όρια. Η ευθύνη τους είναι αυταπόδεικτη.

Η εταιρεία πωλήθηκε το 2017 και έναντι πινακίου φακής -45 εκατ. ευρώ- στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane Group. Την απόφαση έλαβε η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ενώ η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ ήταν βασικός στόχος της ΕΕ και του ΔΝΤ και «μνημονιακή υποχρέωση» από το 2010. Τη στήριξαν δε χωρίς «αστερίσκους» και οι άλλες «υπεύθυνες δυνάμεις», η ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, οι οποίες είχαν φροντίσει τα προηγούμενα χρόνια να «σπάσουν» την πάλαι ποτέ κραταιά εταιρεία σε μικρότερες (ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ κ.ο.κ.), προκειμένου να μπορούν να ξεπουληθούν ευκολότερα.

Η ΝΔ μάλιστα, αφότου έγινε κυβέρνηση, συνέχισε να επιδοτεί τους νέους ιδιοκτήτες με δεκάδες εκατομμύρια ετησίως, προκειμένου να παραμείνουν κερδοφόροι, αδιαφορώντας για τις συνεχείς καταγγελίες των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους σχετικά με την δραματική έλλειψη προσωπικού και μέτρων ασφαλείας.

Μάλιστα, ο Μητσοτάκης σχεδίαζε να επισκεφθεί σήμερα το κέντρο ηλεκτρονικής σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλονίκη, προφανώς για να κάνει άλλη μία προεκλογική φιέστα, διακηρύσσοντας «πόσο σύγχρονο είναι»!

Οι δραματικές και αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις των εργαζομένων για επικίνδυνες ελλείψεις σε προσωπικό και βασικές υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου έγιναν δεκτές με αδιαφορία και λοιδορηθήκαν. Αντ’ αυτών, οι αρμόδιοι συνέχιζαν τις απολύσεις και τις περικοπές προσωπικού, με στόχο την ολοκλήρωση της «εξυγίανσης». Η δε κυβέρνηση πανηγύριζε για τις επικίνδυνες αμαξοστοιχίες-βέλος, που δήθεν μπορούν να καλύψουν σε χρόνο-ρεκόρ την απόσταση ανάμεσα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, κάνοντας την Ελλάδα… Ιαπωνία.

«Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα χειροκίνητα, από ανθρώπινο παράγοντα. Είμαστε στο manual, σ’ όλο το δίκτυο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν στα φωτοσήματα λειτουργούν, ούτε ο έλεγχος κυκλοφορίας λειτουργεί. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων ή ενός χιλιομέτρου… Δεν λειτουργεί, είναι κενό. Μάλλιασε η γλώσσα μας να το λέμε», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Αυτό το έγκλημα δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο. Σε μια χώρα όπου παντού υπάρχουν κάμερες και όλα παρακολουθούνται, οι μηχανοδηγοί των τρένων οδηγούν στα «τυφλά». Σε μια χώρα που δίνονται δισεκατομμύρια για Ραφάλ και φρεγάτες, ενώ προσλαμβάνονται αθρόα αστυνομικοί, οι μεταφορές ιδιωτικοποιούνται και μένουν γυμνές αντί να προστατεύονται και να ενισχύονται ως δημόσιο αγαθό.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ εκφράζει τη βαθιά οδύνη της για τις χαμένες ζωές. Στέκεται στο πλευρό των οικογενειών των συνανθρώπων μας που έχασαν άδικα τη ζωή τους ή τραυματίστηκαν. Δεσμεύεται ότι θα συμβάλει με όλες τις δυνάμεις της για την εργατική-λαϊκή αλληλεγγύη, την αποκάλυψη της αλήθειας και την τιμωρία των υπευθύνων, που έχουν ονοματεπώνυμο.

Απαιτούμε:

Κρατικοποίηση χωρίς αποζημίωση, ενιαιοποίηση και λειτουργία υπό εργατικό έλεγχο του σιδηροδρομικού δικτύου.

Προσλήψεις και σταθερές σχέσεις εργασίας για έμπειρο και ξεκούραστο προσωπικό.

Δημόσιες επενδύσεις και σωστή συντήρηση στα συστήματα ασφαλείας.

Έξω η επιχειρηματική λογική του κέρδους από τις δημόσιες συγκοινωνίες και μεταφορές. Πληρώνονται από τους φόρους μας. Υπάρχουν για να εξυπηρετούν τον λαό. Δωρεάν και ασφαλείς συγκοινωνίες για όλες και όλους.

Να πληρώσουν οι ένοχοι: Οι κυβερνήσεις που διέλυσαν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες της χώρας. Το ιταλικό μονοπώλιο-ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι ιδιωτικοποιήσεις, οι "μνημονιακές υποχρεώσεις" και οι κυβερνήσεις που τις υπηρετούν σκοτώνουν! Όχι άλλοι νεκροί στο βωμό του κέρδους.

Μόνο ο λαός σώζει τον λαό! Τώρα είναι η ώρα, με απεργίες και διαδηλώσεις, να πάρουμε πίσω όλες τις ιδιωτικοποιημένες υπηρεσίες. Να ανατρέψουμε αυτό το σάπιο σύστημα.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Συνέχεια...

Βασίλης Γιόγιακας: "Άνοιξαν οι αιτήσεις για την καταβολή του Επιδόματος Ανασφάλιστων Υπερήλικων σε Βορειοηπειρώτες ομογενείς"

Μαρτίου 01, 2023 0
Βασίλης Γιόγιακας: "Άνοιξαν οι αιτήσεις για την καταβολή του Επιδόματος Ανασφάλιστων Υπερήλικων σε Βορειοηπειρώτες ομογενείς"

Αίτηση για την καταβολή του Επιδόματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερήλικων μπορούν να υποβάλουν από σήμερα τα μέλη της ελληνικής μειονότητας της Αλβανίας. 

Η υποβολή των αιτήσεων για όσους διαμένουν στη χώρα μας γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΟΠΕΚΑ η οποία τέθηκε σε λειτουργία, είτε απ’ ευθείας από το ενδιαφερόμενο πρόσωπο, είτε μέσω του Κέντρου Κοινότητας του τόπου κατοικίας του και των αρμοδίων υπηρεσιών του οικείου δήμου. Οι διαμένοντες στην Αλβανία μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για τη χορήγηση του επιδόματος, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, στα Γενικά Προξενεία και την Ελληνική Πρεσβεία στην Αλβανία.

Δικαιούχοι του εν λόγω επιδόματος είναι όλοι όσοι είναι κάτοχοι Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας Ομογενούς θεωρημένου από ελληνική δημόσια αρχή ή όσων η απόφαση πολιτογράφησης τους ως ομογενών έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και ανεξάρτητα από το εάν διαμένουν στην Ελλάδα ή στην Αλβανία. 

Στους δικαιούχους το επίδομα θα καταβάλλεται χωρίς να ισχύουν οι προϋποθέσεις ελάχιστου χρόνου μόνιμης και νόμιμης διαμονής στην Ελλάδα και χωρίς το πλήρες ποσό του μηνιαίου επιδόματος να μειώνεται κατά 1/35 για κάθε 1 έτος που υπολείπεται των 35 ετών διαμονής στη χώρα. Το ίδιο ισχύει για όσες αιτήσεις έχουν υποβληθεί αλλά εκκρεμεί η έγκρισή τους ενώ οι δικαιούχοι που ήδη παίρνουν το επίδομα μπορούν να υποβάλουν νέα αίτηση προκειμένου το ποσό του επιδόματος να τους καταβάλλεται αυξημένο.

«Με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΟΠΕΚΑ και τις βελτιώσεις που έγιναν για την απλοποίηση της διαδικασίας, περισσότεροι ηλικιωμένοι Βορειοηπειρώτες ομογενείς μπορούν πλέον να παίρνουν το επίδομα ανασφάλιστων υπερηλίκων, και μάλιστα χωρίς τις περικοπές που προβλέπονταν αρχικά λόγω του χρόνου διαμονής στη χώρα μας. Ήταν κάτι που το είπαμε -και ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσωπικά- και το κάναμε. 

Τον ευχαριστώ και με αυτή την ευκαιρία, όπως ευχαριστώ τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Θεόδωρο Σκυλακάκη, την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της ΗΔΙΚΑ Νίκη Τσούμα και τον Διευθυντή του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βουλή, Μιχάλη Μπεκίρη», δήλωσε ο Βασίλης Γιόγιακας.
Συνέχεια...

Σπ. Ριζόπουλος: "Η Θεσπρωτία έχει ανάγκη από οικιστική και τουριστική ανάπτυξη με ολοκληρωμένο σχεδιασμό"

Μαρτίου 01, 2023 0
Σπ. Ριζόπουλος: "Η Θεσπρωτία έχει ανάγκη από οικιστική και τουριστική ανάπτυξη με ολοκληρωμένο σχεδιασμό"

Το πρόβλημα των ΤΟΕΒ δε λύνεται με ψέματα

Τα νέα δεδομένα που προκύπτουν τόσο από τα αιτήματα κατοίκων στις εκβολές του Καλαμά, όσο και από τις Ειδικές Περιβαλλοντικές Μελέτες που αφορούν περιοχές Νατούρα κι έχουν να κάνουν με την οικιστική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής αυτής παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στην Ηγουμενίτσα, ο επικεφαλής των Οριζόντων Ηπείρου, Σπύρος Ριζόπουλος.

Όπως εξήγησε, οι περιβαλλοντικές μελέτες αλλά και τα αιτήματα των κατοίκων διαμορφώνουν μια νέα κατάσταση γύρω από τον Καλαμά με βασικότερο στοιχείο την μεγαλύτερη οικιστική αξιοποίηση καθότι από τις τρεις ζώνες προστασίας που προβλέπονται στις δύο επιτρέπονται οικιστικές και τουριστικές επενδύσεις.

Κατά τον ίδιο οι προβλέψεις αυτές από μόνες τους δεν είναι πρόβλημα για την περιοχή, ωστόσο μπορεί να μετατραπεί αν δεν υπάρξουν σαφείς κανόνες.

«Η Ελλάδα δεν φημίζεται για την οργάνωσή της στα πολεοδομικά ζητήματα. Περιοχές με απίστευτο κάλος έχουν παραδοθεί χωρίς μέτρα και σταθμά στις ορέξεις συγκεκριμένων συμφερόντων. Ο Καλαμάς είναι μεν αναξιοποίητος αλλά οι οικιστικές και τουριστικές δραστηριότητες θέλουν μεγάλη προσοχή. Πρέπει να αποφύγουμε τα εκτρώματα. Δεν λέμε όχι στην οικιστική και τουριστική ανάπτυξη αλλά να γίνουν όλα με οργανωμένο σχέδιο πολεοδομικό και ρυθμιστικό. Για παράδειγμα στην μελέτη υπάρχει η περιοχή της Λυγιάς Ηγουμενίτσας όπου χρειάζεται ειδική εξέταση γιατί μπορεί να δημιουργηθεί ένας πρότυπος οικισμός».

Παράλληλα, ο κ. Ριζόπουλος έθεσε και το θέμα της ανάπτυξης του λιμανιού η οποία θα επιφέρει μεγαλύτερες ανάγκες στέγασης και μάλιστα για στελέχη εταιριών με αυξημένα εισοδήματα.

«Πρέπει να υπάρξει ένα συνολικό σχέδιο γιατί ανάπτυξη λιμανιού οι ειδικές περιβαλλοντικές μελέτες για τον Καλαμά καθώς και οι ατελέσφορες λύσεις για το βιοτεχνικό πάρκο είναι μεταβλητές που δημιουργούν νέες συνθήκες οικιστικής και τουριστικής ανάπτυξης. Αν βαδίσουμε σωστά ο συνδυασμός της ύπαρξης μελετών για τον Καλαμά και η ανάπτυξη του λιμανιού απαιτούν νέα πολεοδομική αντίληψη υπέρ της ανάπτυξης αλλά και της αισθητικής και περιβαλλοντικής προστασίας», κατέληξε.

Για τους ΤΟΕΒ

Με αφορμή τις κινητοποιήσεις των αγροτών της Παραμυθιάς λόγω της παύσης λειτουργίας του ΤΟΕΒ, ο κ. Ριζόπουλος μίλησε για την ανάγκη ξεκάθαρων λύσεων.

«Στην Ήπειρο με τους ΤΟΕΒ είμαστε στο ‘’και πέντε’’ αφού υπήρξαν 4 διακανονισμοί των χρεών τα τελευταία 5 χρόνια με ελκυστικούς όρους, οι οποίοι δεν τηρήθηκαν. 400 ΤΟΕΒ υπάρχουν στην Ελλάδα και οι μόνοι που έχουν προβλήματα είναι στην Ήπειρο», σημείωσε αρχικά, για να συμπληρώσει:

«Το πρόβλημα είναι αρχικά διαρθρωτικό γιατί όταν φτιάχτηκαν οι υποδομές στόχος ήταν η παροχή νερού σε μεγάλες εκτάσεις οι οποίες όμως σήμερα δεν καλλιεργούνται την ίδια ώρα που το κόστος παραμένει το ίδιο. Άρα βελτίωση με τα νέα δεδομένα δεν έγινε. Οι λύσεις που δόθηκαν τα προηγούμενα χρόνια ήταν ευκαιριακές και δεν πέτυχαν. Αν είχαν πετύχει δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα. Όσες ρυθμίσεις και να γίνουν το πρόβλημα θα επιστρέφει».

Παράλληλα σημείωσε ότι όσο οι ΤΟΕΒ και μερίδα αγροτών θεωρούν ότι η λογική του περιφερειάρχη «ανοίξτε τις κάνουλες, ποτίστε, μην πληρώνετε και θα καθαρίσω εγώ», το πρόβλημα θα διαιωνίζεται.

«Η λύση που προτείνεται από τον ‘’αγρότη της χρονιάς 2022’’ στηρίζεται ψέμα. Ψέμα από τον περιφερειάρχη προς τους αγρότες ότι μπορεί να υπάρχει λύση. Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται ως μια προεκλογική ευκαιρία από την ίδιο άνθρωπο που το δημιούργησε.

Χρειάζεται ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο με δημιουργία υποδομών ενέργειας, αλλαγή αντλιοστασίων για μείωση κόστους και συνέπεια στην αποπληρωμή χρεών.

Την επεξεργαζόμαστε και θα την παρουσιάσουμε στο πρόγραμμα μας αναλυτικά μετά τις εθνικές εκλογές», κατέληξε ο κ. Ριζόπουλος.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για το ποιες θα είναι οι προτεραιότητές του σε περίπτωση που εκλεγεί περιφερειάρχης, ο κ. Ριζόπουλος τόνισε ότι αυτές θα εξαρτηθούν από το τι θα έχει παραλάβει.

«Υπάρχουν τόσα πολλά προβλήματα στην Ήπειρο αυτή τη στιγμή που η λύση τους εξαρτάται από τη διάθεση των πόρων που υπάρχουν. Πρέπει να δω τι θα παραλάβω για να γνωρίζω τα καθαρά νούμερα και να τα βάλω σε μια σειρά.

Από τις περιοδείες μας βλέπω ότι υπάρχουν ζητήματα φτώχειας. Σε αυτή την Ήπειρο ζούμε κι όχι των 50 διαπλεκόμενων που κάνουν ότι θέλουν. Εμένα δεν με κρατάει κανείς στην Ήπειρο και οι επιλογές μου θα γίνουν με γνώμονα τους ηπειρώτες κι όχι αυτούς που θέλω να εξυπηρετήσω, όπως κάνουν άλλοι μέχρι σήμερα», κατέληξε.


Συνέχεια...

Κάλεσμα Γιάννη Γόγολου στην πρώτη προεκλογική συγκέντρωση στην Ηγουμενίτσα

Ηγουμενίτσα: Συνελήφθησαν δύο ημεδαπές που μετέφεραν 40 κιλά ακατέργαστης κάνναβης

Μαρτίου 01, 2023 0
Ηγουμενίτσα: Συνελήφθησαν δύο ημεδαπές που μετέφεραν 40 κιλά ακατέργαστης κάνναβης

Στις 100.000 ευρώ περίπου εκτιμάται το οικονομικό όφελος από τη διακίνηση της κατασχεθείσας ποσότητας

Συνελήφθησαν σήμερα (01-03-2023) πρώτες πρωινές ώρες στην Ηγουμενίτσα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας δύο ημεδαπές, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για εισαγωγή, κατοχή, μεταφορά και διακίνηση ναρκωτικών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο στοχευμένων ελέγχων για την αποτροπή εισαγωγής στη χώρα και διακίνησης ναρκωτικών, οι αστυνομικοί εντόπισαν Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν οι δύο ημεδαπές.

Κατά τον έλεγχο που ακολούθησε, βρέθηκαν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δύο ταξιδιωτικοί σάκοι και δύο βαλίτσες, που περιείχαν συνολικά 37 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 40 κιλών και 464 γραμμαρίων, ενώ στην κατοχή τής συνοδηγού βρέθηκε μικροποσότητα ηρωίνης.

Από τη διερεύνηση της υπόθεσης προέκυψε ότι, χθες (28-02-2023) το απόγευμα οι κατηγορούμενες μετέβησαν από την Αττική με το παραπάνω αυτοκίνητο -μισθωμένο από εταιρεία μίσθωσης οχημάτων- σε άγνωστο σημείο της Θεσπρωτίας, από όπου προμηθεύτηκαν τα ναρκωτικά, με σκοπό την περαιτέρω διακίνησή τους.

Τα παραπάνω ναρκωτικά και όχημα, καθώς και χρηματικό ποσό 220 ευρώ και δύο κινητά τηλέφωνα, κατασχέθηκαν.

Το εκτιμώμενο όφελος από τη διακίνηση της κατασχεθείσας ποσότητας υπολογίζεται ότι ανέρχεται έως το χρηματικό ποσό των 101.160 ευρώ.

Οι συλληφθείσες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας.

Συνέχεια...

Αντιπροσωπεία της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Θεσπρωτίας περιόδευσε στην αγορά της Ηγουμενίτσας

Μαρτίου 01, 2023 0
Αντιπροσωπεία της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Θεσπρωτίας περιόδευσε στην αγορά της Ηγουμενίτσας

Αντιπροσωπεία της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Θεσπρωτίας μαζί με την υποψήφια βουλευτή κα. Αγγελική Μέμμου, πραγματοποίησε εξόρμηση στην αγορά της Ηγουμενίτσας.

Η αποδοχή των πολιτών και των καταστηματαρχών ήταν ιδιαίτερα θερμή, γεγονός που δείχνει την μεγάλη προσδοκία στο ΠΑΣΟΚ που με τον προγραμματικό του λόγο και με τη θεσμική του στάση κατακτά την εμπιστοσύνη των πολιτών, έχοντας καταστεί η συλλογικότητα που επαναφέρει την ουσιαστική πολιτική διαπάλη στο σημερινό τοξικό πολιτικό περιβάλλον.

Η κυβέρνηση της ακρίβειας, της λιτότητας και των υποκλοπών παρόλο που έχει μέγα χορηγό το κόμμα του ποινικού Νίκου Παππά, του τραμπούκου Πολάκη και του "κολλητού" τους Μάριου Κάτση, θα αναγκαστεί να έρθει προ των ευθυνών της και να αντιπαρατεθεί ιδεολογικά με το ΠΑΣΟΚ, το φορέα του ισχυρού κοινωνικού κράτους, της βιώσιμης ανάπτυξης και της δίκαιης αναδιανομής του πλούτου.

Ο Αγώνας συνεχίζεται…
Συνέχεια...

Συμμετοχή Δήμου Ηγουμενίτσας στο τριήμερο εθνικό πένθος για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

Μαρτίου 01, 2023 0
Συμμετοχή Δήμου Ηγουμενίτσας στο τριήμερο εθνικό πένθος για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη

Ο Δήμος Ηγουμενίτσας εκφράζει τη βαθύτατη οδύνη του για το μέγεθος της τραγωδίας των Τεμπών και συμμετέχει στο τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, με μεσίστια έπαρση σημαίας.

Ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας, κ. Ιωάννης Λώλος, αναφορικά με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ανέφερε τα εξής:

«Σήμερα όλη η χώρα μας πενθεί τα θύματα της ανείπωτης τραγωδίας που εκτυλίχθηκε στα Τέμπη. Με τη σκέψη κοντά σ’ εκείνους, που σήμερα θρηνούν τον άδικο θάνατο κάποιου αγαπημένου τους προσώπου, εκφράζω τη βαθιά μου θλίψη στις οικογένειες των θυμάτων, των τραυματιών και των αγνοουμένων. Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους των εκλιπόντων και ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες».

Περισσότερα από 40 άτομα έχασαν τη ζωής τους, ενώ αρκετοί είναι και οι τραυματίες.
Συνέχεια...