09/07/23 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι

https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Ηγουμενίτσα: 42χρονος παρέσυρε και τραυμάτισε τον Ύπαρχο στον καταπέλτη του πλοίου κατά τη φόρτωσή του

Σεπτεμβρίου 07, 2023 0
Ηγουμενίτσα: 42χρονος παρέσυρε και τραυμάτισε τον Ύπαρχο στον καταπέλτη του πλοίου κατά τη φόρτωσή του

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, για τον τραυματισμό 31χρονου μέλους πληρώματος (Ύπαρχος) του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου «ΚΕΡΚΥΡΑ» Ν.Π. 10093.

Συγκεκριμένα Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 42χρονος, παρέσυρε και τραυμάτισε τον Ύπαρχο στον καταπέλτη του πλοίου κατά την φόρτωση του.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Τμήμα Επειγόντων περιστατικών Ηγουμενίτσας, όπου μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών εξήλθε.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο 42χρονος για παράβαση του άρθρου 308 ¨Απλή Σωματική Βλάβη¨ του Π.Κ.
Συνέχεια...

Ο καιρός στην Ηγουμενίτσα σήμερα

Οι υποψήφιοι με τον Αλέκο Καχριμάνη στη Θεσπρωτία – Απολογισμός από τον Περιφερειάρχη

Σεπτεμβρίου 07, 2023 0
Οι υποψήφιοι με τον Αλέκο Καχριμάνη στη Θεσπρωτία – Απολογισμός από τον Περιφερειάρχη

Το έργο που έχει εκτελεστεί στην Ήπειρο τα τελευταία χρόνια παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης, ζητώντας όπως είπε, από αυτό να κριθεί στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.

Αναφέρθηκε εκτενώς σε σημαντικές παρεμβάσεις που ολοκληρώνονται από το ΕΣΠΑ τα οποία αποτελούν και την βάση για την επόμενη θητεία. Στην επόμενη τετραετία μία από τις προτεραιότητες της Περιφέρειας είναι η κατασκευή του οδικού άξονα Ιόνιας- Πρέβεζας και ο δρόμος Πάργας- Μεσοποτάμου.

Για τα δύο μεγάλα έργα που είναι σε εκκρεμότητα, αυτού του Κλειστού Γυμναστηρίου και του Πάρκου Υψηλής Έρευνας, δεν προέκυψαν ειδήσεις καθώς ο Περιφερειάρχης ανέφερε όσα είναι ήδη γνωστά. Το μεν πρώτο στο στάδιο των μελετών και το δεύτερο στην αναζήτηση δανείου.

Χαρακτήρισε την παράταξη ως «παράταξη της αποτελεσματικότητας» και στη συνέχεια παρουσίασε τους υποψηφίους του συνδυασμού του στους τέσσερις νομούς της Ηπείρου.


Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης ανέφερε ότι η «Αξιοβίωτη Ανάπτυξη Ηπείρου» είναι η αυτοδιοικητική παράταξη της Ηπείρου που γνωρίζει πολύ καλά τις ανάγκες του τόπου, απολογείται μόνο στους Ηπειρώτες. Το ψηφοδέλτιό της αποτελείται από έμπειρα στελέχη, αλλά και νέα πρόσωπα που με τις ιδέες και τις προτάσεις τους εμπλουτίζουν το σχέδιο της.

Οι υποψήφιοι στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσπρωτίας

Αθανάσιου Θωμάς DEPARTMENT MANAGER H&M ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Γιόγιακα Μαρίνα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

Γκαμπρέλας Δημήτριος EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ

Δηλαβέρη Ρεγγίνα ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Κωνσταντίνου Χρήστος ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Λάμπρου Αλκιβιάδης ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ

Μαρκοπούλου- Κιτσιλή Λαμπρινή ΑΓΡΟΤΗΣ – ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ

Μπέλλου Αναστασία ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Μπραΐμη-Μπότση Σταυρούλα ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ

Μώκος Δημήτριος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ

Παπαγρηγορίου Νικόλαος ΕΜΠΟΡΟΣ –ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Πιτούλης Θωμάς ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ-

Σάσση Παναγιώτα ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Τζάνης Γεώργιος ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Χρήστου- Βαρβάρα Αλεξάνδρα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ

ΠΗΓΗ: epiruspost.gr
Συνέχεια...

Αποχαιρέτα την παραλιακή Θεσπρωτία, που χάνεις… Της Άννας Στεργίου*

Σεπτεμβρίου 07, 2023 0
Αποχαιρέτα την παραλιακή Θεσπρωτία, που χάνεις… Της Άννας Στεργίου*

Σε όλες τις δύσκολες εποχές τα λιμάνια και η ναυτιλία ήταν το ισχυρό ατού της χώρας, που συνέβαλαν ακόμη και στην απελευθέρωσή της. Η υπόθεση πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας κατά 67% διαφέρει αισθητά από την υπόθεση του λιμανιού της Cosco, όπου οι Κινέζοι πήραν κομμάτι από τα πολλά και μεγάλα λιμάνια του Πειραιά.

Οι αιτιάσεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ φταίει για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΗΓ στον όμιλο επιχειρήσεων Γκριμάλντι έπεσαν για ακόμη μία φορά στο κενό. Σε αντίστοιχη περίπτωση το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν παραχωρήθηκε, μολονότι υπήρχε σχετική δέσμευση προς τους δανειστές για την πώληση περιφερειακών λιμανιών την περίοδο πρωθυπουργίας Σαμαρά.

Ως τις 3 Φεβρουαρίου 2062 με την παρούσα σύμβαση, που συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής και με δικαίωμα παράτασης ο νομός Θεσπρωτίας χάνει οριστικά το παραλιακό του μέτωπο, αντί ν΄ ακολουθηθεί έστω η λογική των υποπαραχωρήσεων. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το λιμάνι της Σαγιάδας, τα λιμανάκια των Συβότων και της Πλαταριάς περνούν για δεκαετίες υπό τον έλεγχο του ομίλου Γκριμάλντι, μολονότι ανήκουν σε παραμεθόριο περιοχή.


Η κυβέρνηση χρυσώνει μόνο το χάπι κατόπιν πιέσεων της αξιωματικής αντιπολίτευσης κι άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης αφήνοντας ελεύθερη τη χερσαία ζώνη και δωρεάν τον χώρο του πάρκινγκ με προβλέψεις για επενδύσεις αλλά γενικά κι αόριστα και χωρίς συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Το παρόν νομοσχέδιο δίνει δικαίωμα εκμετάλλευσης κι αξιοποίησης της κινητής κι ακίνητης περιουσίας, ακόμη και για βιομηχανική χρήση μέσα στην πόλη της Ηγουμενίτσας κι όχι μόνο για εμπορικές δραστηριότητες ενώ αφήνει παραθυράκια για το θέμα της παραγωγής απορριμμάτων εντός του ΟΛΗΓ. Πρόκειται για μία αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση, με πολλές γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, που αναμένεται να δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα στον λαό της Θεσπρωτίας αλλά και μόνιμες έριδες με την ίδια την εταιρεία.

Αφήνει, δε, μετέωρους τους εργαζόμενους με τις αοριστίες περί αύξησης των θέσεων απασχόλησης ενώ αφήνει ερωτηματικά ως προς τη χρηματοδότηση του οργανισμού, καθώς ο ΟΛΗΓ δύναται να παίρνει τραπεζικά δάνεια αλλά χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για το τι μέλλει γενέσθαι σε περίπτωση πτώχευσης.

Γενικές κι αόριστες κι οι υποχρεώσεις περί δημιουργίας μαρίνας, αφού δεν γνωρίζουμε που, πως, πότε και καθρεφτάκια για ιθαγενείς σε ό, τι αφορά στα αντισταθμιστικά οφέλη των δήμων Ηγουμενίτσας και Φιλιατών, που έτσι κι αλλιώς προβλέπονται γενικά σε τέτοιου είδους συμβάσεις. Ίσα – ίσα δημιουργούνται και ζητήματα ανταγωνισμού μεταξύ του ομίλου Γκριμάλντι κι άλλων ναυτιλιακών εταιρειών.

Με τη σύμβαση που συνέταξε η ελληνική κυβέρνηση Μητσοτάκη το μόνο που έκανε ήταν να καταδικάσει για δεκαετίες ολόκληρες τον ήδη ρημαγμένο νομό Θεσπρωτίας βάζοντας μόνο ως δικλείδα το άρθρο 25 για δικαίωμα πρόωρης καταγγελίας.

Ένα νομοσχέδιο για κλάματα με φοροαπαλλαγές για τον όμιλο Γκριμάλντι, που φέρει την υπογραφή Μητσοτάκη – Πλακιωτάκη – Γιόγιακα κι εσχάτως και την υπογραφή Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Νομοσχέδιο, το οποίο δίνει έναντι πινακίου φακής όλες τις λιμενικές υποδομές του νομού και χωρίς η πόλη να παίρνει καν σιδηροδρομική σύνδεση ή έστω νέες εκπαιδευτικές υποδομές για ν΄ αναπτυχθεί, αντί να φθίνει διαρκώς αναπτυξιακά, κάτι που φάνηκε από την πληθυσμιακή κατάρρευση του νομού στις διπλές εκλογές του 2023.

Η εταιρεία κάνει τη δουλειά της αλλά η κυβέρνηση δείχνει με τον πιο επαίσχυντο τρόπο πως εκείνοι που συνέταξαν το κείμενο δεν είχαν την παραμικρή σκέψη για το συμφέρον του λαού της Θεσπρωτίας. Η κυβέρνηση κι ο τοπικός βουλευτής πανηγυρίζουν την αποικιοκρατική σύμβαση. Δυστυχώς ο λαός της Θεσπρωτίας γρήγορα θ΄ αντιληφθεί ότι του πούλησαν προεκλογικά φύκια για μεταξωτές κορδέλες αλλά πλέον είναι αργά.

*Η Άννα Στεργίου ήταν υποψήφια βουλευτής Θεσπρωτίας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ στις διπλές εκλογές του 2023
Συνέχεια...