10/02/22 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Το ΚΚΕ Παραμυθιάς για τη λειτουργία μονάδων ενεργειακής καύσης βιομάζας στην περιοχή

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Το ΚΚΕ Παραμυθιάς για τη λειτουργία μονάδων ενεργειακής καύσης βιομάζας στην περιοχή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚHΣ ΚΑΥΣΗΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΡΕΥΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧH ΜΑΣ

Ως Κ.Ο. Παραμυθιάς του ΚΚΕ είμαστε αντίθετοι στην εγκατάσταση και λειτουργία μονάδων ενεργειακής καύσης βιομάζας και βιορευστών, στο πλαίσιο του συνολικού αγώνα ενάντια στην απελευθέρωση- ιδιωτικοποίηση του ενεργειακού τομέα στη χώρα μας και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος και της υγείας των λαϊκών στρωμάτων που προκαλούν, ειδικά εντός κατοικημένων περιοχών. Στη λογική αυτή στηρίξαμε και στηρίζουμε από την πρώτη στιγμή το δίκαιο αγώνα των κατοίκων Χόικας, Προδρομίου και Ζερβοχωρίου.

Πριν λίγες μέρες οι κάτοικοι της Χόικας πήραν μια πρώτη γεύση από την λειτουργία τέτοιας μονάδας. Σε σχετικά βίντεο και φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν σε όλα τα τοπικά και περιφερειακά ΜΜΕ είδαμε με τα μάτια μας και ακούσαμε με τα αυτιά μας τις “πράσινες” δυνατότητες τέτοιων μονάδων. Δεν γνωρίζουμε το λόγο της λειτουργίας της μονάδας (εργασίες συντήρησής, δοκιμαστική λειτουργία ή κάτι άλλο). Αυτό που συμμεριζόμαστε είναι τις έντονες ανησυχίες των κατοίκων. Απαιτούμε από κάθε αρμόδια αρχή σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο (Δήμο, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη) την άμεση διερεύνηση των καταγγελιών των κατοίκων. Και ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και δεύτερη μονάδα (στα όρια Προδρομίου- Ζερβοχωρίου) που ανά πάσα στιγμή μπορεί και αυτή να “καπνίσει”.

Η αλήθεια είναι εμφανής σε όλους μας. Με την εγκατάσταση τέτοιων μονάδων:

1) Δεσμεύεται καλλιεργήσιμη γη και έτσι απομειώνονται εκτάσεις που προσφέρονται για επισιτιστικές, κτηνοτροφικές και βιομηχανικές καλλιέργειες. Και μάλιστα σε εποχή επικείμενης επισιτιστικής κρίσης.

2) Ο κύκλος παραγωγής των υπόψη βιοκαυσίμων καταναλώνει πόρους και παράγει ρύπους περισσότερους από αυτούς που (υποτίθεται ότι) εξοικονομεί η χρήση τους.

3) Η περίφημη ανάπτυξη του τόπου (μέσω επενδύσεων) είναι ψευδεπίγραφη. Δημιουργεί ελάχιστες θέσεις εργασίες και οδηγεί σε βίαιη αλλαγή χρήσεων γης.

4) Τα κέρδη των επιχειρήσεων στον κλάδο αυτό προέρχονται αποκλειστικά από το άγριο χαράτσι υπέρ των ΑΠΕ που επιβάλλονται σε βάρος της λαϊκής οικογένειας μέσω των λογαριασμών του ρεύματος (τα χωριά μας θα παράγουν ρεύμα αλλά το ρεύμα θα είναι όλο και πιο ακριβό για τους κατοίκους των χωριών).

Πλέον οποιαδήποτε φαμφάρα περί των ΑΠΕ που θα μας σώσουν και θα μας προσφέρουν φθηνή και άφθονη ενέργεια έχει γκρεμιστεί σαν χάρτινος πύργος. Άλλωστε οι τιμές της ενέργειας έχουν αρχίσει να σκαρφαλώνουν πολύ πριν την έναρξη του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η περίφημη και πολυδιαφημισμένη (από ΕΕ και αστικά κόμματα – ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ κα) πράσινη μετάβαση οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην ενεργειακή φτώχεια.

Ο λαός και της περιοχής μας μαζί με τον αγώνα ενάντια σε “επενδύσεις” που είναι επιζήμιες για την υγεία και το μέλλον του τόπου πρέπει να διεκδικήσει ανάπτυξη προς όφελος του και όχι προς όφελος της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την αντικατάσταση αυτού του σάπιου συστήματος που λέγεται καπιταλισμός με τον σοσιαλισμό που θα θέσει στο προσκήνιο την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και θα αντιμετωπίσει την ενέργεια ως κοινωνικό αγαθό, αξιοποιώντας, με σεβασμό στο περιβάλλον, κάθε μορφή (ΑΠΕ, υδροηλεκτρικά, λιγνίτη). Μόνο τότε η ενέργεια θα είναι και φθηνή, και επαρκής και πραγματικά πράσινη.

Παραμυθιά 2/10/2022

Συνέχεια...

Καταγγελία κατοίκων για καύση βιομάζας στη Χόϊκα (+ΒΙΝΤΕΟ)

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Καταγγελία κατοίκων για καύση βιομάζας στη Χόϊκα (+ΒΙΝΤΕΟ)

Καταγγέλλουμε την ενεργοποίηση της καύσης βιορευστών στην περιοχή του Αχέροντα χωρίς καμία προσωρινή άδεια λειτουργίας χωρίς καν να πληρεί τους όρους των μελετών. Ένα κοντέινερ, μια 30ετιας τροποποιημένη γεννήτρια να δέχεται τοξικά απόβλητα για καύσιμα...

Αν αυτό είναι πράσινη ανάπτυξη κύριοι, είμαστε βαθιά νυχτωμένοι.

Κοντεύει να πάρει φωτιά, ντουμάνια παντού, θόρυβος σαν τρένο!

Το βίντεο είναι από 700 μέτρα απόσταση από αγρότη της περιοχής.
Οι κάτοικοι της γύρω περιοχής έχουν εξαγριωθεί.
Ο καρκίνος της περιοχής ενεργοποιήθηκε

Παρακαλώ λάβετε τα μέτρα σας

Δείτε το βίντεο


Συνέχεια...

Β. Γιόγιακας: "Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος" (+ΒΙΝΤΕΟ)

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Β. Γιόγιακας: "Καλύτερες οδικές συγκοινωνίες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος" (+ΒΙΝΤΕΟ)

Η καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών με το χαμηλότερο δυνατό κόστος επιδιώκεται με τις αλλαγές που φέρνει ο νέος νόμος – πλαίσιο για τις οδικές μεταφορές, τόνισε ο Βασίλης Γιόγιακας κατά την ομιλία του στη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή.

Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ανέφερε ότι με το νέο νόμο η κάθε Περιφέρεια ή και Περιφερειακή Ενότητα αποκτά καθοριστικό λόγο στον σχεδιασμό των διαδρομών και δρομολογίων στην περιοχή ευθύνης της. Επίσης, με τους διαγωνισμούς που θα γίνουν από το Υπουργείο για την ανάθεση των δρομολογίων τίθενται κριτήρια, προϋποθέσεις και ελάχιστες απαιτήσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι επιβάτες – μεταξύ αυτών και όσοι ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές - θα λαμβάνουν συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος. «Αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο δεν είναι το ποιος παρέχει ένα δημόσιο αγαθό, όπως οι οδικές συγκοινωνίες. Είναι να εγγυάται το κράτος… ότι το δημόσιο αυτό αγαθό προσφέρεται με τους καλύτερους δυνατούς όρους, προς όφελος του πολίτη και του δημοσίου συμφέροντος. Ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται στις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους με συνέπεια, με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, καταβάλλοντας το χαμηλότερο δυνατό αντίτιμο!», υπογράμμισε ο κ. Γιόγιακας.

Σχετικά με τον προβλεπόμενο στο ίδιο νομοσχέδιο διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ – η οποία παύει να είναι θυγατρική του ΟΣΕ – ο βουλευτής Θεσπρωτίας τόνισε ότι επιλύνονται προβλήματα πολύχρονης καθυστέρησης, απώλειας κοινοτικών χρημάτων και υπέρβασης προϋπολογισμών στα έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου. 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας:

Κύριοι Υπουργοί,
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Είναι νομίζω χρήσιμο να προσπαθήσει κανείς – για χάρη των πολιτών τους οποίους τελικά αφορούν οι δημόσιες συγκοινωνίες – να απλοποιήσει και να συνοψίσει τις βασικές αλλαγές που φέρνει ένα κατά βάση «τεχνικό» νομοσχέδιο.

Η πρώτη από αυτές είναι ότι εισάγεται ένα ενιαίο πλαίσιο για τον σχεδιασμό, την οργάνωση, τη λειτουργία και την εποπτεία των δημόσιων οδικών μεταφορών – αστικών και υπεραστικών.
Ορίζεται μία αρμόδια Αρχή στην κεντρική διοίκηση, η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Και μία αρμόδια τοπική αρχή στην κάθε Περιφέρεια ή την Περιφερειακή Ενότητα η οποία, μεταξύ άλλων, αποκτά καθοριστικό λόγο στο σχεδιασμό των διαδρομών και δρομολογίων στην περιοχή ευθύνης της.
Οι εισηγήσεις της κάθε τοπικής αρμόδιας αρχής βασίζονται σε Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, σε κυκλοφοριακές μελέτες, σε πολεοδομικά δεδομένα, στο προφίλ του πληθυσμού, στο γεωγραφικό ανάγλυφο.
Και, τελικά, στις ανάγκες μετακίνησης των πολιτών που η κάθε περιφερειακή διοίκηση γνωρίζει και μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα.
Γίνεται επομένως ένα βήμα αποκέντρωσης των αρμοδιοτήτων, σύμφωνα με την αρχή της εγγύτητας.

Η δεύτερη αλλαγή, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι οι ανοιχτές, διαγωνιστικές διαδικασίες με τις οποίες θα ανατίθεται το μεταφορικό έργο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα ή γεωγραφική περιοχή.
Διαδικασίες στις οποίες θα προβλέπονται κριτήρια, προϋποθέσεις και ελάχιστες απαιτήσεις:

τόσο για το μεταφορικό έργο το οποίο θα κληθεί να εκτελέσει ο ανάδοχος, όσο και για την επάρκεια, την καταλληλότητα και την ικανότητά του να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του έργου, σε μέσα και υποδομές.

Ο σκοπός του νομοθέτη εδώ είναι προφανής:
να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των δημόσιων οδικών συγκοινωνιών, οι επιβάτες, θα λαμβάνουν συνεχώς ποιοτικές υπηρεσίες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Αυτή άλλωστε είναι μια από τις κύριες επιδιώξεις του κοινοτικού κανονισμού 1370 του 2007, ο οποίος επιχειρείται να εφαρμοστεί με τον νόμο-πλαίσιο που συζητούμε.
Έρχεται επίσης ο νομοθέτης να διασφαλίσει ότι το κράτος θα στέκεται αρωγός των πολιτών που ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, επιδοτώντας στην ουσία τα άγονα δρομολόγια.
Φαίνεται ωστόσο, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ότι η αντιπολίτευση «διάβασε» με άλλο τρόπο τις προθέσεις του νομοθέτη:
Αντί να δει τα οφέλη για τους εξυπηρετούμενους πολίτες, ασχολήθηκε αν και ποιοι μπορούν να διεκδικήσουν ένα «κομμάτι» από την «πίτα» του μεταφορικού έργου.
Αγνόησε το δάσος και είδε το δέντρο!

Αλλά νομίζω ότι αυτό που ενδιαφέρει τον κόσμο δεν είναι το ποιος παρέχει ένα δημόσιο αγαθό, όπως οι οδικές συγκοινωνίες.
Είναι να εγγυάται το κράτος, μέσα από το συντονιστικό, εποπτικό και ελεγκτικό του ρόλο, ότι το δημόσιο αυτό αγαθό προσφέρεται με τους καλύτερους δυνατούς όρους, προς όφελος του πολίτη και του δημοσίου συμφέροντος.
Ότι οι πολίτες εξυπηρετούνται στις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους με συνέπεια, με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, καταβάλλοντας το χαμηλότερο δυνατό αντίτιμο!
Και εξοικονομώντας χρόνο, κόπο και χρήμα!

Η εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος είναι, άλλωστε, ο τελικός σκοπός, μιας άλλης μεγάλης αλλαγής που φέρνει το νομοσχέδιο:
και αφορά τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων μεταξύ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία πλέον «απογαλακτίζεται» από τον μητρικό οργανισμό με τη μεταβίβαση των μετοχών της στο ελληνικό Δημόσιο.

Ακούσαμε τον κύριο Υπουργό αλλά και τη διοίκηση των δύο εταιρειών να αναφέρονται στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει το σημερινό καθεστώς:
πολύχρονη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των διαγωνισμών και του παραδοτέου έργου.
Απώλεια κοινοτικών πόρων.
Υπέρβαση προϋπολογισμών.

Με το νέο μοντέλο - που εφαρμόζεται με επιτυχία στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας στην περίπτωση του Αττικού Μετρό - επιδιώκεται να «τρέξουν» χωρίς παρεκκλίσεις τα έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Με Σχέδια Δράσης που θα συντάξει ο ΟΣΕ Α.Ε. σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Εθνικού Σχεδίου Σιδηροδρομικών Μεταφορών.
Σημαντικό είναι επίσης ότι διευρύνονται οι αρμοδιότητες της ΕΡΓΟΣΕ ώστε να μπορεί να αναθέτει έργα σε τρίτους, να αναλαμβάνει έργα από τρίτους καθώς και να διευρύνει τις πηγές εσόδων της.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Όπως κάθε νομοθέτημα, ο υπό συζήτηση νόμος – πλαίσιο για τις δημόσιες οδικές αστικές και υπεραστικές μεταφορές θα κριθεί στην πράξη.
Στην κατεύθυνση αυτή έχουν ιδιαίτερη σημασία οι υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες θα ρυθμίζονται στη λεπτομέρειά τους οι κρίσιμες προβλέψεις του.

Έχουμε την πεποίθηση ότι -ύστερα από μια περίοδο νομοθετικών παρεμβάσεων που δεν απόδωσαν τα αναμενόμενα- θα εφαρμοστούν ενιαίοι, διαφανείς, δίκαιοι και λειτουργικοί κανόνες, ώστε οι συμπολίτες μας να απολαμβάνουν ένα επαγγελματικό, ανταγωνιστικό και ανταποδοτικό δίκτυο δημόσιων οδικών συγκοινωνιών.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΕΔΩ
Συνέχεια...

Συμπόσιο - αφιέρωμα στο Σπύρο Μουσελίμη (9-16 Οκτωβρίου 2022)

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Συμπόσιο - αφιέρωμα στο Σπύρο Μουσελίμη (9-16 Οκτωβρίου 2022)




Το Κέντρο Ιστορικών Μελετών Θεσπρωτίας, σε συνεργασία με φορείς της Θεσπρωτίας (Δήμους, Περιφέρεια, κλπ) οργανώνει στην Παραμυθιά την εβδομάδα 9-16 Οκτωβρίου 2022, ένα ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΑΦΙΕΡΩΜΑ στο Δάσκαλο Σπύρο Μουσελίμη.

Το ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΑΦΙΕΡΩΜΑ περιλαμβάνει, Έκθεση Αρχειακού Υλικού από το προσωπικό αρχείο του Σπύρου Μουσελίμη (9-16 Οκτωβρίου 2022), και διήμερο ομιλιών-παρουσιάσεων του πολυσχιδούς έργου του.


Σκοπός και έγνοια των οργανωτών είναι, το ΣΥΜΠΟΣΙΟ-ΑΦΙΕΡΩΜΑ, να αποτίσει φόρο τιμής στο Δάσκαλο Σπύρο Μουσελίμη. Να εκτεθούν στοιχεία του δικού του πλούσιου ιστορικού και αρχειακού υλικού, στην πόλη της Παραμυθιάς όπου έζησε και δημιούργησε. Nα αποτελέσει, με την ενεργό συμμετοχή των φορέων της τοπικής κοινωνίας, αφ’ ενός, ένα βήμα διαλόγου και αναστοχασμού πάνω στα σημαντικά έργα της ζωής του, και αφετέρου, έναυσμα
περαιτέρω έρευνας, μελέτης και διάχυσης του συγκλονιστικού του έργου.


Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ
Συνέχεια...

Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας ενημερώνει το κοινό ότι από τη Δευτέρα 3.10.2022 το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας θα είναι επισκέψιμο σύμφωνα με το παρακάτω ωράριο: 

Δευτέρα, Τετάρτη έως Κυριακή: 8:30-17:00

Τρίτη: κλειστό.

Πληροφορίες: 26650.28539
e-mail: efathe@culture.gr
Τιμή εισιτηρίου: ολόκληρο 4€, μειωμένο 2€

Στο Μουσείο υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ)

Συνέχεια...

Δήμος Ηγουμενίτσας: Πρόγραμμα Αποκομιδής Ογκωδών Αστικών Αποβλήτων

Οκτωβρίου 02, 2022 0
Δήμος Ηγουμενίτσας: Πρόγραμμα Αποκομιδής Ογκωδών Αστικών Αποβλήτων
Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ηγουμενίτσας ενημερώνει τους πολίτες ότι για το χρονικό διάστημα: από 1η Οκτωβρίου 2022 έως και 15η Φεβρουαρίου 2023 η αποκομιδή ογκωδών αστικών αποβλήτων (παλαιά έπιπλα, άχρηστες μικρές οικιακές συσκευές, στρώματα, φελιζόλ, ξύλινα κιβώτια κλπ) θα πραγματοποιείται αποκλειστικά στις προκαθορισμένες ημερομηνίες ανά περιοχή, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί.

Ειδικά για το χρονικό διάστημα από 24-27 Οκτώβρη και 20-23/27-30 Δεκεμβρίου θα γίνει προσπάθεια να καλυφθούν όλα τα κεντρικά σημεία του Δήμου.

Για την εύρυθμη λειτουργία της διαδικασίας αποκομιδής, αλλά και για την προστασία του περιβάλλοντος, παρακαλούνται οι πολίτες:

να εναποθέτουν τα ογκώδη απόβλητα μόνο τις δύο (2) προηγούμενες ημέρες του προγράμματος της αποκομιδής τους,

να τοποθετούν τα ογκώδη στους χώρους που υποδεικνύονται από τους Προέδρους των Κοινοτήτων και σε περίπτωση που οι χώροι αυτοί δεν έχουν καθοριστεί, να εναποθέτουν τα ογκώδη έξω από τους κάδους και δίπλα από αυτούς, φροντίζοντας να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία πεζών ή οχημάτων και να είναι ευχερής η αποκομιδή τους,

να ενημερώνουν άμεσα για έκτακτες περιπτώσεις και πριν εναποθέσουν τα ογκώδη ή για ογκώδη στο κέντρο της πόλης, είτε το αρμόδιο τμήμα στα τηλ. 2665021150 & 2665022626, είτε τον Πρόεδρο της Κοινότητας.

Επισημαίνεται ότι η απομάκρυνση των μπαζών και λοιπών οικοδομικών υλικών προερχόμενων από οποιεσδήποτε οικοδομικές εργασίες, εκσκαφές και κατεδαφίσεις ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ σύμφωνα και με τα άρθρα 6.5.Β, 8.5 και 9.3 του εγκεκριμένου Κανονισμού Καθαριότητας. Την αποκομιδή τους, μεταφορά και διάθεση υποχρεούνται να πραγματοποιούν με δικά τους μέσα και δική τους ευθύνη οι ιδιώτες και οι φορείς από τις δραστηριότητες των οποίων προέρχονται τα απόβλητα αυτά.

Τέλος, απρόβλεπτα γεγονότα ή τεχνικά ζητήματα που ενδέχεται να επηρεάσουν την τήρηση του προγράμματος αποκομιδής, θα αντιμετωπίζονται το συντομότερο δυνατό από την Υπηρεσία κατόπιν σχετικών ενημερώσεων και ανακοινώσεων.

Αναλυτικά το Πρόγραμμα Αποκομιδής Ογκωδών

Περιοχή Ηγουμενίτσας (κέντρο πόλεως):

Μόνο κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο Τμήμα στα τηλ. 2665021150 & 2665022626

Περιοχή Νέας Σελεύκειας:
Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022
Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2023
Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2023
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023
Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχή Γραικοχωρίου:
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022
Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2023
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχή Λαδοχωρίου:
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022
Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022
Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022
Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023
Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχές Αμπέλια - Εθν. Αντιστάσεως - Κωτσέικα - Μαυρούδι:
Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022
Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2022
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022 (ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΑΥΡΟΥΔΙΟΥ)
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023 (ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΑΥΡΟΥΔΙΟΥ)
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023 (ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΜΑΥΡΟΥΔΙΟΥ)

Περιοχές Καστρί - Αγ. Βλάσιος:
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2023
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχές Δημοτικής Ενότητας Παραποτάμου:
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022
Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022 (ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ)
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022
Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 (ΜΟΝΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ)
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχή Πλαταριάς:
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022
Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022
Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023
Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχές Φασκομηλιά - Σκορπιώνα - Αργυρότοπος - Πολυνέρι:
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022
Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Περιοχή Συβότων:
Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2022
Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022
Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022
Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Περιοχή Πέρδικας:
Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023
Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Περιοχές Μαργαρίτι - Καταβόθρα - Ελευθέρι - Σπαθαραίοι - Μορφάτι:
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Περιοχές Καρτέρι - Μεσοβούνι - Μαζαρακιά:
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022
Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

Περιοχές Αγ. Μαρίνα - Βασιλικός - Μύλοι:
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022
Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023
Συνέχεια...

Ο καιρός στην Ηγουμενίτσα σήμερα