10/18/23 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι

https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσπρωτίας για τις τελικές υπογραφές ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας

Οκτωβρίου 18, 2023 0
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσπρωτίας για τις τελικές υπογραφές ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε. Στις 20 του Οκτώβρη ο Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην πόλη μας για να υπογράψει την τελευταία πράξη της πώλησης του λιμανιού.

Ο κόπος και το χρήμα του ελληνικού λαού περνά στα χέρια του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου. Μόνο ο λαός αυτού του τόπου μπορεί να ανατρέψει τα σχέδια τους. Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και τα παράλια της Θεσπρωτίας πουλήθηκαν σε τιμή ευκαιρίας, όπως πουλήθηκε το προηγούμενο διάστημα το εμπορικό λιμάνι της Θεσσαλονίκης, του Πειραιά και του Αστακού, σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έρχεται να φωτογραφηθεί περιχαρής για την αρπαγή της περιουσίας του λαού για να μας κάνει για μία ακόμη φορά γνωστό πώς η ανάπτυξη του καπιταλισμού είναι εδώ.

Για την ιστορία, θυμίζουμε ότι το ΤΑΙΠΕΔ είναι ένας φορέας που ξεκίνησε από την μνημονιακή κυβέρνηση Παπαδήμου το 2011 με απαίτηση της τρόικας, ενισχύθηκε επί Σαμαρά και στη συνέχεια μεγαλούργησε και ενίσχυσε τον αντιλαϊκό χαρακτήρα του επί ΣΥΡΙΖΑ με τη δημιουργία ενός καταλόγου με ακίνητα προς πώληση, όχι μόνο αυτών που χαρακτηρίζονται “στρατηγικής σημασίας” (λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμοι) αλλά και λαϊκή περιουσία σε όλη τη χώρα “μικρότερης εμβέλειας” όπως το Ειρηνοδικείο της Παραμυθιάς, νοσοκομεία κλπ.

Όλα τα παραπάνω με την εποπτεία και την καθοδήγηση του ΔΝΤ και ΕΕ. ΤΑΙΠΕΔ, ένα καλά ακονισμένο πολυεργαλείο που ροκανίζει το δημόσιο πλούτο στο όνομα της αξιοποίησης προς όφελος του κεφαλαίου και οδηγεί τη δημόσια περιουσία στα χέρια των λίγων και εκλεκτών. Αεροδρόμια, δρόμοι, νοσοκομεία, το Ελληνικό, περιοχές σπουδαίας οικολογικής αξίας (όπως ο Ερημίτης), περιέχονται σε έναν κατάλογο ακινήτων -προς μεταβίβαση-, ισοπεδώνοντας το δημόσιο πλούτο προς όφελος ντόπιων και ξένων συμφερόντων.

Το πέρασμα του λιμανιού στα χέρια του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου δεν είναι απλά η πώληση ενός ακόμη περιφερειακού λιμανιού της χώρας, είναι κάτι πιο μεγάλο, σε συνδυασμό με την πώληση της Εγνατίας οδού, η οποία βοηθά στην προώθηση των κερδών του κεφάλαιο από τη Μέση Ανατολή προς την Ευρώπη, ο στόχος τους, να μετατραπεί το στρατηγικής σημασίας για το κεφάλαιο λιμάνι της Ηγουμενίτσα σε δεύτερο Πειραιά, με όποιες αρνητικές επιπτώσεις έχει αυτό για το λαό αυτού του τόπου.

Από την πρώτη μέρα, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 που ξεκίνησε το μπάζωμα στο όνομα της τότε ανάπτυξης, φορείς της πόλης παρουσίαζαν το έργο διαλαλώντας πως «αυτή η πόλη θα αναπτυχθεί και ο λαός της θα φάει με χρυσά κουτάλια». Δήμος, Νομαρχία, Εμπορικό Επιμελητήριο συναινούσαν και είχαν την αντίληψη ότι «θα δουλέψει ο κόσμος στα έργα του λιμανιού» (την ίδια στάση ζήσαμε και με την Ολυμπιάδα του 2004).

Όμως το λιμάνι, δηλαδή ο ΟΛΗΓ, όλα αυτά τα χρόνια λειτούργησε και λειτουργεί για τα συμφέροντα των εφοπλιστών, του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου και των παρατρεχάμενων αυλικών. 

Τίποτα δεν κέρδισε η Ηγουμενίτσα και ο λαός της από τη λειτουργία το λιμανιού. Μόνο τον καπνό από τα φουγάρα… 

Σήμερα η κυβέρνηση Μητσοτάκη με μεγάλη της χαρά και τυμπανοκρουσίες εξαργυρώνει τις μνημονιακές επιταγές και χαρίζει το λιμάνι. Οι δικοί μας τοπικοί άρχοντες όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν έκαναν το παραμικρό για αυτό το δημόσιο χαρακτήρα που πρέπει να έχει το λιμάνι, παρά μόνον βόλευαν τα μικροπολιτικά τους συμφέροντα. Φοβούμενοι ότι ο κόσμος θα τους πάρει με τις πέτρες όταν κληθεί να πληρώνει εισιτήριο για να πάει στο Δρέπανο (αυτό σημαίνει «ανάπτυξη» για το κεφάλαιο), θυμήθηκαν να «αγωνιστούν» για να μην πουληθεί η παράκτια ζώνη μόνο, το λιμάνι καλώς να ξεπουληθεί!

Πρόσφατες εξάλλου είναι και εξαγγελίες στα προγράμματά όλων των συνδυασμών (ηττημένων και νικητών σήμερα) στη βάση των περιφερειακών και δημοτικών εκλογών όπου άλλοι έκαναν «γαργάρα» το ξεπούλημα του λιμανιού και άλλοι είναι με την ανάπτυξη του τόπου μέσα από την πώληση του λιμανιού!

Μόνο ο λαός μπορεί να μπλοκάρει το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και να επιβάλει εργατικό και κοινωνικό έλεγχο!!!!

Για όλους τους παραπάνω λόγους καλούμε το Εργατικό κέντρο τα εργατικά σωματεία, φορείς, πολιτιστικούς συλλόγους και οργανώσεις να καλέσουν σε πανθεσπρωτική κινητοποίηση απέναντι στην επικείμενη επίσκεψη.

Ο αγώνας του λαού της Θεσπρωτίας και της Ηπείρου μπορεί να σταματήσει τις υπογραφές. Μπορούμε και πρέπει να τους σταματήσουμε!!

ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Συνέχεια...

Το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας για την επικείμενη επίσκεψη Μητσοτάκη στην Ηγουμενίτσα για την παράδοση του λιμανιού...

Οκτωβρίου 18, 2023 0
Το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας για την επικείμενη επίσκεψη Μητσοτάκη στην Ηγουμενίτσα για την παράδοση του λιμανιού...
(ΦΩΤΟ: Από την προηγούμενη επίσκεψη Μητσοτάκη στο λιμάνι Ηγουμενίτσας, τον Ιούλιο του 2022)

«Η ανάπτυξή τους τσακίζει τις ζωές μας…»

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΟΜΠΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 19/10 ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΣΤΙΣ 18:30

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ο Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης έρχεται την Παρασκευή 20/10 για να γιορτάσει την παράδοση του 67% του λιμανιού μαζί με τα αλιευτικά και τουριστικά καταφύγια στα Σύβοτα, την Πλαταριά και τη Σαγιάδα στον Ιταλικό όμιλο Grimaldi έναντι 84 εκατ. Ευρώ.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής της ΕΕ για την «απελευθέρωση» των μεταφορών και της πολιτικής των εκάστοτε κυβερνήσεων για την ενίσχυση της κερδοφορίας του κεφαλαίου που λαμβάνει πολλές μορφές ιδιωτικοποίησης. Μια ανάπτυξη που εξασφαλίζει κερδοφόρες επενδύσεις στο κεφάλαιο, πολλαπλά "Τέμπη", αύξηση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων με την κατάργηση της μόνιμης και πλήρους εργασίας, φέρνει την επέκταση των ευέλικτων μορφών εργασίας, τη μείωση του αριθμού εργαζομένων, την αύξηση των ωρών εργασίας και εργατικών ακόμη και θανατηφόρων ατυχημάτων, την κατακόρυφη εμπορευματοποίηση των λαϊκών αναγκών. Μια ανάπτυξη που τελικά τσακίζει τις ζωές μας για τα κέρδη των λίγων.

Η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού εντάσσεται στην ολοένα και αναβαθμισμένη σημασία των λιμένων του βόρειου άξονα της χώρας μας που περιλαμβάνει εκτός του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Αλεξανδρούπολής και της Καβάλας μέσα από το σχέδιο «Εγνατία των λιμένων». Με την επιδίωξη το λιμάνι της Ηγουμενίτσας να γίνει η Δυτική Πύλη των Βαλκανίων για μεταφορά επιβατών, εμπορευμάτων, ενέργειας και να δοθεί ώθηση σε άλλους κλάδους της οικονομίας όπως ο τουρισμός, η εφοδιαστική αλυσίδα, το εμπόριο για τα κέρδη των αντίστοιχων μονοπωλιακών ομίλων. Το στόχο αυτό εξυπηρετούν και τα έργα που βρίσκονται ήδη σ΄ εξέλιξη στο λιμάνι και φυσικά για να τα βρει έτοιμα ο Ιταλικός όμιλος Grimaldi.

Είναι αποκαλυπτικές οι δηλώσεις του Εμάνουελ Γκριμάλντι για την ανάδειξη του λιμανιού της Ηγουμενίτσας ως κομβικής εμπορικής σημασίας. «Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Δεν είναι μόνο λιμάνι της Ηπείρου. Είναι λιμάνι μεγάλης σημασίας για τα Βαλκάνια. Είναι το εμπορικό λιμάνι που έχει στρατηγική σημασία για τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και υπό προϋποθέσεις ακόμη και για την Τουρκία» και εξήγησε: «Αφενός υπάρχει η Εγνατία Οδός που είναι σημαντική οδική αρτηρία ενώ θα αναπτυχθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος, ο Ε65 που θα συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αθήνα κατευθείαν και θα κερδίζεις πέντε ώρες.»

Ο στόχος είναι καθαρός. Αύξηση της κερδοφορίας μέσα από τη μείωση του χρόνου μεταφοράς των εμπορευμάτων των ευρωπαϊκών ομίλων στο πλαίσιο του διεθνούς ανταγωνισμού. Αυτό το στόχο εξυπηρετεί και η παράδοση των εθνικών οδών σε ιδιώτες.

Επίσης οι εξελίξεις στα λιμάνια της χώρας έρχονται να “κουμπώσουν” και με τους επικινδύνους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς ΗΠΑ- ΝΑΤΟ-ΕΕ από τη μια πλευρά και της Κινας-Ρωσίας από την άλλη που εξελίσσονται συνολικά στην ευρύτερη περιοχή και στους οποίους με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων η χώρα μας έχει "χωθεί" μέχρι το λαιμό. Το ίδιο ισχύει και για την αξιοποίηση των λιμανιών στα διάφορα ιμπεριαλιστικά σχέδια επεμβάσεων ΗΠΑ- ΝΑΤΟ- ΕΕ. 

Ας μη ξεχνάμε ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας αξιοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου κατά της Γιουγκοσλαβίας καθώς επίσης και εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία για να μεταφερθεί μέσω της Εγνατίας Οδού αρμάδα ΝΑΤΟϊκων στρατιωτικών οχημάτων με τελικό προορισμό τη Βόρεια Μακεδονία, προκειμένου να συμμετείχε στη ΝΑΤΟική άσκηση «Swift Response 22» .

Λιμάνια και δρόμοι λοιπόν στην υπηρεσία της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων και των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ.

Μπροστά σ΄αυτή την κατάσταση οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να εμπιστευτούμε τη δύναμη του οργανωμένου αγώνα. Με δυνατά σωματεία και διεκδικήσεις που θα έρχονται ενάντια στην κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων, στις κυβερνήσεις και το κράτος, στους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς (ΕΕ-ΝΑΤΟ) μπορούμε να αποτρέψουμε αρνητικές εξελίξεις, να έχουμε κατακτήσεις όπως τα κατάφεραν οι εργαζόμενοι στο λιμάνι του Πειραιά, οι οικοδόμοι, οι εργαζόμενοι στην e-food, στη Λάρκο και αλλού. 

Ήρθε η ώρα με τη σημαία του αύριο, με τη σημαία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών:

ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ

§ Λιμάνι ειρήνης και φιλίας των λαών και όχι ορμητήριο των ιμπεριαλιστών.

§ Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα, χωρίς εργολαβικές και ελαστικές σχέσεις εργασίας για τους εργαζόμενους στα καράβια και στις άλλες εργασίες του λιμανιού. Υπογραφή Συλλογικών συμβάσεων εργασίας σε όλους τους κλάδους με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και διεύρυνση δικαιωμάτων. Όχι στο αίσχος των ατομικών συμβάσεων. Όχι στις απολύσεις-διαθεσιμότητες. Ενίσχυση της οργανικής σύνθεσης σε καράβια και στις υπηρεσίες του λιμανιού.

§ Την εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς. Ουσιαστική λειτουργία επιτροπών υγιεινής και ασφάλειας με συμμετοχή εκπροσώπων των σωματείων. Λειτουργία σταθμού πρώτων βοηθειών στο χώρο του λιμανιού.

§ Ασφαλή και σύγχρονα πλοία και μεταφορές που να καλύπτουν τις ανάγκες του λαού τόσο της Ηγουμενίτσας όσο και της ηπειρωτικής χώρας αλλά και των νησιών με φθηνό εισιτήριο και σταθερή σύνδεση.

§ Την ανάκληση της θετικής γνωμοδότησης που υπάρχει από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για εγκατάσταση μονάδας Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μια "ανάσα" από το Λαδοχώρι μια πυκνοκατοικημένη περιοχή που υπάρχουν λαϊκές κατοικίες, σχολεία κλπ.

§ Να μην θυσιαστούν στο βωμό της τουριστικής ανάπτυξης οι ελεύθεροι χώροι που υπάρχουν στο κέντρο της πόλης με την κατασκευή της τουριστικής μαρίνας.

§ Να παρθούν μέτρα στήριξης για τους μικρούς ψαράδες και άλλους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι και να παραμείνουν ως αλιευτικά καταφύγια αυτά που υπάρχουν στην Πλαταριά και στην Σαγιάδα

§ Την ανάπλαση με κρατική χρηματοδότηση των χώρων που δεν εξυπηρετούν λιμενική δραστηριότητα, σε παιδικές χαρές, σε χώρους αθλητικής δραστηριότητας (γήπεδα κλπ) και να αποδοθούν για ελεύθερη χρήση στο λαό.

§ Ελεύθερη πρόσβαση του λαού στη θάλασσα. Καμιά επιχειρηματική και εμπορική δράση στους ελεύθερους χώρους. Όλοι οι χώροι να αναπλαστούν με αποκλειστική κρατική χρηματοδότηση για τις λαϊκές ανάγκες και την αναβάθμιση του δικαιώματος των διακοπών και της αναψυχής για τα λαϊκά στρώματα.

§ Γενναία χρηματοδότηση από το κράτος του δημοτικού ναυταθλητικού ομίλου Ηγουμενίτσας ώστε να διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας του παραλιακού χώρου και να αναδειχθεί το παραλιακό μέτωπο σε χώρο δράσεων για το ναυταθλητισμό καθώς επίσης κρατική χρηματοδότηση και σε Αθλητικούς- Πολιτιστικούς Συλλόγους

Ένας αγώνας που θα δυναμώνει βάζοντας στο επίκεντρο τον άλλο δρόμο ανάπτυξης, την κατάργηση της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας, για λιμάνια - κοινωνική ιδιοκτησία που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες του λαού και όχι να λειτουργούν με σκοπό την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων. Για να γίνει ο εργαζόμενος, ιδιοκτήτης του πλούτου που παράγει.


ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ 17/10/2023
Συνέχεια...

Ερώτηση Β. Γιόγιακα προς Α. Γεωργιάδη για την επιτάχυνση των ραντεβού στις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ

Οκτωβρίου 18, 2023 0
Ερώτηση Β. Γιόγιακα προς Α. Γεωργιάδη για την επιτάχυνση των ραντεβού στις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ

Τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων με στόχο τη μείωση του χρόνου προγραμματισμού και διεξαγωγής της ιατρικής εξέτασης από τις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ ζητεί να πληροφορηθεί ο Βασίλης Γιόγιακας, με Ερώτηση που κατέθεσε στον αρμόδιο Υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο βουλευτής Θεσπρωτίας σημειώνει ότι, παρά τις σημαντικές μεταρρυθμίσεις της ψηφιοποίησης της διαδικασίας αξιολόγησης της αναπηρίας και τη σύσταση νέου Ειδικού Σώματος Ιατρών για τις Υγειονομικές Επιτροπές, ο χρόνος αναμονής για την ιατρική εξέταση ενώπιον της Υγειονομικής Επιτροπής δεν έχει μειωθεί, φτάνοντας κατά περίπτωση τους 5-6 μήνες για τον προγραμματισμό της εξέτασης και τους 7 μήνες για τη διεξαγωγή της, σύμφωνα με ασφαλισμένους που έχουν υποβάλει αίτηση μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας. 

Ο Βασίλης Γιόγιακας ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ποιος είναι ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας αξιολόγησης της αναπηρίας και σε ποια φάση βρίσκεται η υλοποίηση και λειτουργία του Ειδικού Σώματος Ιατρών (ΕΣΙ) των Υγειονομικών Επιτροπών.

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

Προς τον κ. Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

ΘΕΜΑ: «Μείωση του χρόνου αναμονής για τον προγραμματισμό και τη διεξαγωγή ιατρικής εξέτασης από τις Υγειονομικές Επιτροπές των ΚΕΠΑ»

Η απλούστευση και επιτάχυνση της αξιολόγησης και της πιστοποίησης της αναπηρίας αποτελεί θέμα υψηλής προτεραιότητας για τα Άτομα με αναπηρία και γενικότερα τους ασθενείς με σοβαρές παθήσεις. Με σκοπό την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας, η πιστοποίηση και αξιολόγηση της αναπηρίας μέσω των ΚΕΠΑ γίνεται πλέον ηλεκτρονικά μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας, της ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας η οποία λειτουργεί ως υπηρεσία μιας στάσης. 

Στο πλαίσιο αυτό οι ασφαλισμένοι αιτούντες επισκέπτονται τα ΚΕΠΑ μόνο την ημέρα της ιατρικής εξέτασης από την Υγειονομική Επιτροπή προκειμένου να εκδοθεί Ενιαία Γνωμάτευση και Γνωστοποίηση της Πιστοποίησης Αναπηρίας,. Προβλέπεται επίσης η συγκρότηση νέου Ειδικού Σώματος Ιατρών (ΕΣΙ), στο Μητρώο του οποίου θα εγγράφονται ιατροί του ΕΦΚΑ του ΕΟΠΠΥ καθώς και ιδιώτες ιατροί οι οποίοι στελεχώνουν τις Υγειονομικές Επιτροπές.

Παρά τις παραπάνω σημαντικές μεταρρυθμίσεις οι οποίες αποτελούν τμήμα του ευρύτερου σχεδίου της κυβέρνησης για τη βελτίωση της καθημερινότητας των Ατόμων με Αναπηρία, πολίτες οι οποίοι έχουν υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας αναφέρουν ότι ο χρόνος αναμονής για την ιατρική εξέταση ενώπιον της Υγειονομικής Επιτροπής δεν έχει μειωθεί σε σχέση με την προγενέστερη διαδικασία, φτάνοντας κατά περίπτωση τους 5-6 μήνες για τον προγραμματισμό της εξέτασης και τους 7 μήνες για τη διεξαγωγή της.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. Υπουργός:

- Ποιος είναι ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας αξιολόγησης της αναπηρίας, από την οριστικοποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης μέχρι την έκδοση Ενιαίας Γνωμάτευσης και Γνωστοποίησης της Πιστοποίησης Αναπηρίας,

- Ποιες ενέργειες βρίσκονται σε εξέλιξη με στόχο τη μείωση του χρόνου προγραμματισμού και διεξαγωγής της επιτόπιας εξέτασης των αιτούντων από την Υγειονομική Επιτροπή,

- Σε ποια φάση βρίσκεται η υλοποίηση και λειτουργία του Ειδικού Σώματος Ιατρών (ΕΣΙ) των Υγειονομικών Επιτροπών.

Συνέχεια...