03/10/22 - Θεσπρωτικοί Αντίλαλοι
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

Βαριά εντός έδρας ήττα για το Θεσπρωτό από τον Αλμωπό (+ΒΙΝΤΕΟ)

Μαρτίου 10, 2022 0
Βαριά εντός έδρας ήττα για το Θεσπρωτό από τον Αλμωπό (+ΒΙΝΤΕΟ)
ΘΕΣΠΡΩΤΟΣ - ΑΛΠΩΜΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ 0-3

Κορυφαίος των φιλοξενούμενων και mvp του παιχνιδιού ήταν ο Χρήστος Ρόβας καθώς πέτυχε χατ τρικ ενώ ήταν και ο πιο δραστήριος και επικίνδυνος στον αγωνιστικό χώρο.

Απο την άλλη πλευρά ο Θεσπρωτός αν και ξεκίνησε επιθετικά το παιχνίδι απειλώντας την εστία του Ντόκιτς στο 3ο λεπτό δέχτηκε πολύ νωρίς το πρώτο χτύπημα με τον Ρόβα να βρίσκει δίχτυα μόλις στο 5ο λεπτό. Αυτό γέμισε με άγχος τους γηπεδούχους που προσπάθησαν να αντιδράσουν αλλά βρήκαν μπροστά τους μια πολύ καλή ομάδα με συμπαγή άμυνά που ήταν δύσκολο να τη διασπάσουν.

Ο Αλμωπός έπαιξε με αντεπιθέσεις και σε μια απο αυτές στο 22΄ο Ρόβας βρήκε στόχο (0-2) παγώνοντας το στάδιο για 2η φορά δίνοντας αέρα 2 γκολ στους φιλοξενούμενους. Ο Θεσπρωτός πίεσε και κατάφερε να σκοράρει με κεφαλιά του Γεωργούση στο 34΄αλλα ο διαιτητής μετά απο υπόδειξη του βοηθού ακύρωσε το γκολ ως οφσάιντ με τους γηπεδούχους να διαμαρτύρονται έντονα στην απόφαση αυτή.


Στην επανάληψη ο Θεσπρωτός μπήκε δυνατά ώστε να βρει ένα γρήγορο τέρμα αλλά δεν τα κατάφερε και σα να μην έφτανε αυτό, ο Ρόβας χτύπησε ξανά πετυχαίνοντας και τρίτο γκολ (0-3) στο 58΄μετα από λάθος στην άμυνα του Θεσπρωτού δίνοντας ακόμη ένα χαστούκι στην ομάδα του Ρότσα. Οι αλλαγές που έγιναν δεν ήταν ικανές να αλλάξουν την εικόνα της ομάδας με αποτέλεσμα να γνωρίσει μια δίκαιη ήττα απο το συγκρότημα του Τυριακίδη, που έπαιξε καλύτερα. Οι κιτρινόμαυροι πλέον θα ψάξουν το θετικό αποτέλεσμα την Κυριακή στο Βόλο (Γηπ. Νεάπολης) απέναντι στη Νίκη Βόλου που ήρθε ισόπαλη (0-0) στην Ξάνθη με τον ΑΟΞ.

Το φιλμ της αναμέτρησης:
Σουτ του Κωνσταντίνου στο 4’ μπλοκάρει ο Ντόκιτς
Γκολ 0-1: Ο Αλμωπός στην πρώτη του στιγμή στο παιχνίδι ανοίγει το σκορ στο 5’ με τον Ρόβα μετά απο σέντρα του Τριανταφυλλάκη.
Στο 9’ σουτ του Ρόβα στα χέρια του Κίναλη η μπάλα.
Σουτ του Κωνσταντίνου στο 16’ δίπλα απο το κάθετο δοκάρι η μπάλα.
Στο 20’ κεφαλιά του Βασιλάκη πέφτει και μπλοκάρει ο Ντόκιτς.
Γκολ 0-2: Στο 22’ ο Ρόβας παγώνει για δεύτερη φορά το Στάδιο Ηγουμενίτσας καθώς με σουτ γράφει το 0-2 για τον Αλμωπό.
Στο 32’ δυνατό σουτ του Βαλιέντε άουτ η μπάλα.


Γκολ οφσάιντ: Στο 34’ Θεσπρωτός σκοράρει με τον Γεωργούση αλλά ο διαιτητής ακυρώνει το γκολ ως οφσάιντ. (Έντονες διαμαρτυρίες απο τους γηπεδούχους για την υπόδειξη του επόπτη)
Δοκάρι ο Θεσπρωτός: Στο 40’ κόρνερ του Γεωργούση, ο Βασιλάκης παίρνει την κεφαλιά και η μπάλα χτυπάει στο οριζόντιο δοκάρι.
Σουτ του Τριανταφυλλάκη στο 44’ μπλοκάρει ο Κίναλης.
Γκολ 0-3: Στο 58’ Ρόβας βρέθηκε τετ-α-τετ με τον Κίναλη και με πλασέ έγραψε το 0-3 για τους φιλοξενούμενους.
Στο 71’ κεφαλιά του Γώγου πάνω απο το δοκάρι του Ντόκιτς η μπάλα.
Σουτ του Σαραντίδη στο 80’ σε κόρνερ ο Ντόκιτς.
Στο 87’ σουτ του Ρομέρο μπλοκάρει ο Ντόκιτς.

Συνθέσεις:
Θεσπρωτός (Ρότσα): Κίναλης, Βασιλάκης, Στεργίου, (70’ Πατσέκο), Γκανσιέρ, (46’ Ρομέρο), Ντ’Αλέσιο, Ζιώγας, (70’ Μαρτίνεζ), Κωνσταντίνου, (46’ Γώγος), Γεωργούσης, (46’ Μπονίγια), Σαραντίδης, Ραμίρεζ, Βαλιέντε.

Αλμωπός (Τυριακίδης): Ντόκιτς, Πρίκας, (75’ Μπακουτσής), Γιαλαμούδης, Σουλιώτης, (61’ Ρουσσάκης), Σέχου, Κολλαράς, Ζαχαρός, (68’Πατσιαβούρας), Πέττας, Ρόβας, Τριανταφυλλάκης, (61’ Κέρθι), Γιουκούδης, (75’ Ρίβας).

Βίντεο με τα γκολ του αγώνα

ΠΗΓΗ: theball.gr
Συνέχεια...

Τι λέει το Υπερταμείο για την αντικατάσταση του Αντώνη Μπέζα στην ΕΤΑΔ - Ποιος τον αντικαθιστά

Μαρτίου 10, 2022 0
Τι λέει το Υπερταμείο για την αντικατάσταση του Αντώνη Μπέζα στην ΕΤΑΔ - Ποιος τον αντικαθιστά

Χθες έγινε γνωστό ότι το Υπερταμείο (ΕΕΣΥΠ) "ξήλωσε" τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΤΑΔ Α.Ε., Αντώνη Μπέζα. Με ανακοίνωσή του ο κ. Μπέζας, εξαπέλυσε επίθεση προς την ΕΕΣΥΠ για αδιαφάνεια και για δόλο στην απόφασή της, μια ανακοίνωση που αναμένεται να έχει πολιτικό αντίκτυπο...

Το Υπερταμείο σε ανακοίνωσή του, δίνει τη δική του διάσταση στο θέμα. 

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωσή του, αναφέρει:

"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου, μοναδικού μετόχου της ΕΤΑΔ, προχώρησε σε αναδιαμόρφωση του Διοικητικού Συμβουλίου με την αξιολόγηση, επιλογή και τον διορισμό νέων μελών που διαθέτουν μακρά επαγγελματική εμπειρία και τεχνογνωσία σε θέματα διαχείρισης και αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας, σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζει το άρθρο 197 παρ.4 ν.4389/2016. 

Για την επιλογή των νέων μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΑΔ, ακολουθήθηκε ανοικτή διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων και επιλογής μελών, σε συνεργασία με δύο εξειδικευμένες εταιρείες διεθνούς κύρους, αξιολογώντας τους υποψήφιους στη βάση των κριτηρίων που είχαν προσδιορισθεί στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου, ομόφωνα, αποφάσισε το διορισμό τεσσάρων νέων Μελών και η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΤΑΔ μαζί με τα υφιστάμενα δύο Μέλη, έχει ως εξής:

Γρηγόριος Αναστασιάδης, Πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Στέφανος-Διονύσιος Βλαστός, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Παναγιώτης Μπαλωμένος, Εντεταλμένος Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Άννα Σαΐπη, Πρόεδρος Επιτροπής Ελέγχου, Μη Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Χαρά Βαρδακάρη, Μη Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Μιχάλης Κανδαράκης, Μη Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ

Στόχος του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΤΑΔ είναι να επιταχύνει την υλοποίηση σημαντικών έργων με στόχο την ταχύτερη εξυγίανση, ωρίμανση και αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου ακινήτων καθώς και την αύξηση της κερδοφορίας και των εσόδων της. Ως αποτέλεσμα, θα συμβάλλει στον πολλαπλασιασμό της αξίας της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου με την προσέλκυση επενδύσεων και την ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο.

Λειτουργώντας ως φορέας αλλαγής, το Υπερταμείο εφαρμόζει στις θυγατρικές του πρότυπα που συμβάλλουν στην αλλαγή και τον εκσυγχρονισμό του τρόπου διακυβέρνησης των εταιριών, είτε είναι εισηγμένες είτε όχι. Σε αυτό το πλαίσιο, εναρμονίζει πλήρως τις πολιτικές του με τον νέο κώδικα εταιρικής διακυβέρνησης του ΕΣΕΔ και διαμορφώνει ανάλογα το νέο ΔΣ της ΕΤΑΔ με το αντίστοιχο ποσοστό συμμετοχής γυναικών σε αυτό να διαμορφώνεται στο 33%.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου καλωσορίζει τον νέο Πρόεδρο και τα νέα μέλη και εύχεται καλή επιτυχία στο πλαίσιο των υποχρεώσεών τους και στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της εταιρείας. Παράλληλα, ευχαριστεί τον κ. Μπέζα για τις υπηρεσίες που προσέφερε κατά τη θητεία του στην ΕΤΑΔ ως Πρόεδρος και του εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα βήματα. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του και στα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΤΑΔ, των οποίων η θητεία ολοκληρώθηκε.

Ποιος είναι ο Γρηγόρης Αναστασιάδης που αντικαθιστά τον Αντώνη Μπέζα στη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. της ΕΤΑΔ

Γρηγόρης Αναστασιάδης, Πρόεδρος, Μη Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ
Διαθέτει περισσότερα από 45 χρόνια συνολικής εμπειρίας στην Ελεγκτική, Οργάνωση και Διοίκηση Eπιχειρήσεων. Μετά από πενταετή θητεία στα τμήματα ελέγχου και οργάνωσης επιχειρήσεων της Arthur Andersen, διετέλεσε CFO σε θυγατρικές διεθνών εταιρειών στην Ελλάδα όπως Ericsson, Friesland και Vodafone. Στο διάστημα 2000-2006 εκλήθη να συμβάλει στη μετοχοποίηση και αναδιοργάνωση της ΔΕΗ Α.Ε. ως Γενικός Διευθυντής των Οικονομικών Υπηρεσιών της. Ηγήθηκε, ως CFO, της επιτυχημένης εισαγωγής των εταιρειών Panafon Α.Ε. (Vodafone) και ΔΕΗ Α.Ε. στα Χρηματιστήρια Αθηνών και Λονδίνου. Έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος των εταιρειών Panafon Services A.E. και On Telecoms Α.Ε, μέλος διοικητικών συμβουλίων εταιριών, μεταξύ άλλων, Tellas Α.Ε., PPC Telecoms Α.Ε., Wind PPC Holding N.V., Λάρκο Γ.Μ.Μ.Α.Ε, Panafon Services A.E. και Unifon Α.Ε. Σπούδασε Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ)".
Συνέχεια...

ΕΓΝΑΤΙΑ: Το πρώτο πλοίο στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ιταλία

Μαρτίου 10, 2022 0
ΕΓΝΑΤΙΑ: Το πρώτο πλοίο στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Ιταλία

Εγνατία»: Βασίλισσα της Αδριατικής και του Ιονίου Πριν πενήντα πέντε χρόνια, το καλοκαίρι του 1960, στη θαλάσσια γραμμή Ιταλία-Ελλάδα εμφανίζεται το «Εγνατία», ένα όμορφο σκάφος το οποίο μόλις έχει βγει από το ναυπηγείο και εγκαινιάζει τη νέα τουριστική εποχή.

Αγορά από την ΕΛ.ΜΕΣ.
Πως όμως το «Εγνατία» βρίσκεται να διασχίζει τα νερά του Ιονίου και της Αδριατικής;
Το χειμώνα του 1957 ξεσπά ενα σφοδρό κύμα κακοκαιρίας στη Γαλλία που προκαλεί καταστροφές στην οινοπαραγωγή. Για να αποζημιωθούν οι έλληνες προμηθευτές, η Γαλλία συμφωνεί με το ελληνικό δημόσιο να καλύψει μερος της οφειλής με τη ναυπήγηση ενος σύγχρονου επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου. Το πλοίο αυτό περιέρχεται στον ΕΟΤ και αγοράζεται από τiς Ελληνικές Μεσογειακές Γραμμές (ΕΛΜΕΣ) των αδελφών Γιαννουλάτου.


Τεχνικά στοιχεία
Το «Εγνατία» καθελκύεται στις 15-2-1960 στα γαλλικά ναυπηγεία Chantiers Reunis Loire Normandie, με ανάδοχο τη Μαίρη Γιαννουλάτου και παραδίνεται απευθείας στην ΕΛΜΕΣ (ΗΜL). Έχει μήκος 115,40 μέτρα, πλατος 17,23 μέτρα, βυθισμα 4,11 μέτρακαι ολική χωρητικότητα 6185 κόρων.
Η πρόωση εξασφαλίζεται με δύο γαλλικής κατασκευής μηχανές Sulzer Tad 48, που αποδίδουν 6100 ίππους δίνοντας στο πλοίο μέγιστη ταχυτητα 19 και υπηρεσιακή 18 κομβων. Η ύπαρξη πηδαλίου στην πλώρη δίνει ευχέρεια ελιγμών στο λιμάνι., ενώ για πιο άνετη πλευση σε δυσμενείς συνθηκες υπάρχει ενα ζευγάρι πτερυγίων ευστάθειας. Η ηλεκτρική ενεργεια εξσφαλίζεται με τρεις ηλεκτρογεννητριες DEUTZ.
Η μεταφορική ικανότητα είναι 687 επιβατες το χειμώνα και 963 το καλοκαίρι. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 5 δικλινες και 2 τρικλινες καμπινες στην Α΄θέση και 35 καμπινες Β’ , Γ’ και Δ’ θεσης με συνολική δυναμικότητα 106 κλίνες.

Υπάρχουν επίσης καθίσματα αεροπορικού τύπου χωρισμένα σε διαμερισματα των 6 θέσεων, τα οποία τη νύχτα διαμορφώνονταιν σε τετρακλινους κοιτώνες τύπου wagon lit. Aκόμα υπάρχει σαλοτραπεζαρία, ένα μικρό σαλόνι στην Α’ θέση και άλλο ένα σαλονι στο πρωτο καταστρωμα του πλοιου, στο μπροστινο μερος, όπου υπάρχουν 196 καθίσματα αεροπορικού τύπου. Όλο το σκάφος κλιματίζεται και τα καταστρώματα καλύπτονται με ξύλο τηκ, ενώ στο πρυμναίο μερος υπάρχει πισίνα.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ύπαρξη ειδικών υποδοχών στο κατάστρωμα για τοποθέτηση πολυβόλων σε περίπτωση πολεμικής χρησης του πλοιου.

Στο γκαράζ χωρούν 120 αυτοκινητα και 6 πουλμαν ή 145 αυτοκίνητα και το συνολικό κόστος ναυπήγησης ανήθε στα 3.200.000 δολλάρια. Πολιτική επιλογή …
Η δρομολόγηση του «Εγνατία» είναι «ρίσκο» για την εταιρεία αλλά η απόφαση για το άνοιγμα της γραμμής είναι εκείνη την εποχή μια βασική πολιτική επιλογή για την ανάπτυξη τουτουρισμού και έχει την αντίστοιχη πολιτική στήριξη και από την Ελληνική και από την Ιταλική πλευρά.
Ενδεικτικό της πολιτικής στήριξης είναι η παρουσία στο Brindisi, κατά τα εγκαίνια της γραμμής, του έλληνα Υπουργού προεδρίας, του ιταλού Υπουργού Τουρισμού και των πρεσβευτών των δυο χωρών σε Αθήνα και Ρώμη.
Η συνέχεια δίνεται την επόμενη χρονιά (1961) με τη δρομολόγηση στη γραμμή του νεότευκτου Appia της Adriatica σε κοινοπραξία με την ΕΛΜΕΣ

Ιούλης 1960
Στα δελτία δρομολογίων της ΕΛΜΕΣ στις αθηναϊκές εφημερίδες εμφανίζεται από τις αρχές Ιούλη η πληροφορία «Φέρρυ μπωτ Δ/Π Εγνατία. Από 1/8/1960 έναρξις δρομολογίων Ιταλίας-Ελλάδος».
Στις 14 η Ελευθερία δημοσιεύει την πληροφορία ότι το «Εγνατία» αποπλέει στις 22 ή 23 του μήνα από τη Ρουέν με ελληνικό πλήρωμα 68 ανδρών κατευθυνόμενο προς Brindisi και μετά προς Πειραιά. Ταυτόχρονα, στην προσπάθεια να τονωθεί η τουριστική κίνηση, το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας εκδιδει απόφαση σύμφωνα με την οποία επιβάτες από Ιταλία προς Ελλάδα και αντίστροφα, έχουν τη δυνατότητα να διακόψουν το ταξίδι στην Κέρκυρα και να συνεχισουν με το επόμενο δρομολόγιο του ίδιου πλοίου.

Τελικά το «Εγνατία» παραλαμβάνεται από την ΕΛΜΕΣ στο λιμάνι της Χάβρης στις 19 Ιούλη και αποπλέει στις 22 με προγραμματισμένη άφιξη στον Πειραιά στις 29 του μήνα. Η πρόβλεψη είναι να εκτελεί δρομολόγια από 15 Μάρτη ως 30 Οκτώβρη καλύπτοντας τα 118 μίλιαπου χωρίζουν το Brindisi από την Κέρκυρα σε 7 ώρες. Θεωρείται σίγουρο ότι η αύξηση της τουριστικής κίνησης η οποία θα ακολουθήσει ανάμεσα Δυτική Ευρώπη και Ελλάδα θα κάνει δυνατή την εκτέλεση δρομολογίων και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Κάθε εβδομάδα το σκάφος θα εκτελεί πέντε δρομολόγια: Τα τρία ανάμεσα Brindisi- Κερκυρα- Ηγουμενίτσα (με οδική ανταπόκριση Ηγουμενίτσα-Αθήνα) και τα δύο ανάμεσα Brindisi- Κέρκυρα- Ηγουμενίτσα- Πάτρα με επιστροφή από τα ίδια λιμάνια.
Στις 29 το πλοίο καταπλέει στον Πειραιά ενώ όλα τα αγκυροβολημένα σκάφη σφυρίζουν.
Την Κυριακή 31 Ιούλη από τις 10 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα το «Εγνατία» πραγματοποιεί θαλάσσια εκδρομή στο Σαρωνικό με επισήμους.
Τη Δευτέρα 1 Αυγούστου φτάνει στα Γιάννενα ο Υπουργός Προεδρίας ο οποίος μαζί με εκπροσώπους του Τουρισμού και δημοσιογράφους, προσκεκλημένους της ιταλικής κυβέρνησης, μεταβαίνει στην Ηγουμενίτσα για να επιβιβασθεί στο «Εγνατία» για το πρώτο ταξίδι του. Οι έλληνες επίσημοι και οι ιταλοί ομόλογοί τους παρίστανται σε επίσημη τελετή στο Brindisi και στη συνέχεια στα εγκαίνια του Γραφείου Πληροφοριών του ΕΟΤ στη Ρώμη.

2001: Το τέλος
Το «Εγνατία» διασχίζει την Αδριατική και το Ιόνιο για 35 χρόνια συνεχώς με τα σινιάλα της ΕΛΜΕΣ. Το 1995 βγαίνει από τη γραμμή και το 2001 εκτελεί το τελευταίο του ταξίδι προς την Ινδία όπου και διαλύεται.

Γιώργος Ζούμπος
ΠΗΓΕΣ: Corfu Hystory Eu

Δείτε και 2 βίντεο από το ΕΓΝΑΤΙΑ



Συνέχεια...

4 χρόνια χωρίς τον Ζήκο

Μαρτίου 10, 2022 0
4 χρόνια χωρίς τον Ζήκο

Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια από τον πρόωρο χαμό του φίλου και συνεργάτη Ζήκου Μπούγια.

Ο Ζήκος, ήταν ο πρώτος στη Θεσπρωτία, που λειτούργησε ραδιοφωνικό σταθμό και επί πολλές δεκαετίες έκανε ζωντανή εκπομπή για το παραδοσιακό τραγούδι στο "Ράδιο Ηγουμενίτσα" του αλησμόνητου Αλέξη Αναστασίου, δημιουργώντας έναν μεγάλο κύκλο ακροατών.

Ηλεκτρονικός στο επάγγελμα είχε αναπτύξει άριστη συνεργασία με τους ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας και ήταν μπροστάρης στην τεχνική φροντίδα όλων σχεδόν των ραδιοφωνικών σταθμών του νομού.

Ήταν αυτός που μέσα σε ένα βράδυ το 1989 έστησε τον πρώτο πομπό του Ράδιο Ηγουμενίτσα.

Υπήρξε επίσης πρωτεργάτης στην ίδρυση του ραδιοφωνικού σταθμού "Ορθόδοξος Λόγος" της Μητροπόλεως Παραμυθίας διευθετώντας τεχνικής φύσεως ζητήματα.
Συνέχεια...

Ο καιρός στην Ηγουμενίτσα σήμερα